Naslovnica Tech/Sci Znanost

Zabilježeni misteriozni signali iz daleke galaksije

Zvjezdarnica smještena u dolini Okanagan u najzapadnijoj proviniciji Kanade otkrila je neobične signale.
09. siječnja 2019. u 21:12 23 komentara 9468 prikaza
svemir
Foto: NASA

Znanstvenici sa Sveučilišta Britanske Kolumbije u Kanadi otkrili su javnosti da su preko teleskopa zabilježili misteriozne signale koji potječu s udaljene galaksije prenosi BBC.

nasa Ultima Thule FOTO NASA-in sonda izbliza snimila do sada najudaljeniji svemirski objekt

Prava priroda i porijeklo ovih naleta signala nepoznati su. Trinaest takvih naleta radio valova, poznatiji i kao FRB, bila su u neobičnim ponavljanjima dolazeći s izvora udaljenog 1,5 milijardi svjetlosnih godina. Takav događaj samo je jednom zabilježen i to s drugog teleskopa.

- Znajući da postoje teze o tome da bi moglo nešto postojati tamo gore i s mnogo više dostupnih repetitora i izvora možda ćemo biti u mogućnosti napokon razumijeti te kozmičke puzzle - otkuda potječu i što ih uzrokuje - rekla je astrofizičarka Ingrid Stairs sa Sveučilišta Britanske Kolumbije.

Richard Branson TURISTIČKI LETOVI Svemirski brod Virgin Galactica uspješno dosegnuo granicu Svemira

Telekskop je počeo raditi tek prošle godine. Istraživanje je objavljeno u časopisu Nature.

ccc
Pogledajte kako smo našu pobjednicu uz CCC Shoes and Bags brend pretvorili u trendi mamu

A1 izdvaja za Vas

• Challenger:

Signal poslat milijardu godina prije nastanka dinosaura! Nema smisla odgovarati, davno su spustili slušalicu! :P

• beitsche:

Lovačke priče...Za sve je kriv stari tranzistor Rudi Čajevec koji je kod nekog u vikendici prek vikenda ostao upaljen.

• Avatar Bond007