Naslovnica Tech/Sci Znanost

FOTO NASA-in sonda izbliza snimila do sada najudaljeniji svemirski objekt

Ovo je drugi ovakav susret za New Horizons, koji je posjetio Pluton u srpnju 2015. godine
01. siječnja 2019. u 19:20 6 komentara 2634 prikaza
nasa
Foto: NASA
Pogledajte galeriju 1/4

NASA-ina sonda New Horizons uspješno je prvi put u povijesti izbliza snimila do sada najudaljeniji svemirski objekt, asteroid nazvan Ultima Thule, koji se nalazi 6,4 milijarda kilometara od Zemlje, objavila je u utorak NASA.

znanstvenici otkrili Evo što je dovelo do izumiranja mnogo vrsta na Zemlji

Sonda je poslala signal na Zemlju koji je do nje putovao otprilike 10 sati. New Horizons "funkcionira", rekla je Alice Bowman, dužnosnica projekta.  "Upravo smo izveli najdalji prelet" nekog svemirskog objekta, dodala je.

Sonda je Ultimu Thulu, ledenu stijenu iz razdoblja formiranja Sunčevog sustava, snimila kamerama u 5,33 sati po GMT-u.  Slike i podaci koje je snimila počet će stizati na Zemlju kasnije u utorak.

NASA-ina sonda proletjela kraj objekta 6,5 milijardi km od Zemlje | Autor : Reuters/PIXSELL Foto: Reuters/PIXSELL

Predviđeno je bilo da snimi 900 fotografija u nekoliko sekundi koliko je trajao prelet tog objekta na udaljenosti od oko 3500 kilometara.

Farout Sporo se kreće Najudaljenije tijelo u Sunčevu sustavu je ružičasti patuljasti planet Farout

"Znanost će nam pomoći da shvatimo podrijetlo Sunčevog sustava", kazala je Bowman.

Ultima Thule, otkrivena svemirskim teleskopom Hubbleom 2014., nalazi se u Kuiperovom pojasu, golemom disku stjenovitih ostataka iz razdoblja formiranja planeta u Sunčevom sustavu. Riječ je o asteroidu dugom oko 30 kilometara.

Znanstvenici su odlučili poslati sondu New Horizons da ga istraži nakon što je 2015., devet godina nakon lansiranja, sonda poslala detaljne snimke Plutona, što je bila njezina glavna misija.

Krčki pršut
Da, domaće je!
Za proslave i posebne prilike birajte hrvatske suhomesnate delikate

A1 izdvaja za Vas

• Avatar αποκλίνουσα τέχνη
    αποκλίνουσα τέχνη:

Voljela bih da sam bila tamo! Sjajno!

• midea:

ljudska glupost nema granica , kao prvo ovo je sve laž , kao drugo , samo bi budala uništavala vlastitu zemlju a trošila milijarde dolara za neka svemirska istraživanja !