Povratak na članak

Zabilježeni misteriozni signali iz daleke galaksije

Zvjezdarnica smještena u dolini Okanagan u najzapadnijoj proviniciji Kanade otkrila je neobične signale.
Objava 09. siječnja 2019. 9489 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
  • Challenger:

Signal poslat milijardu godina prije nastanka dinosaura! Nema smisla odgovarati, davno su spustili slušalicu! :P

22:08 09. 1. 2019.
  • beitsche:

Lovačke priče...Za sve je kriv stari tranzistor Rudi Čajevec koji je kod nekog u vikendici prek vikenda ostao upaljen.

22:21 09. 1. 2019.
  • Avatar Bond007
    Bond007:

Koja laž ! Zapravo je udaljenost 1,499875 milijardi,..

21:56 09. 1. 2019.
  • Avatar Rudolf_P
    Rudolf_P:

U originalnom clanku na engleskom jeziku,prva stvar je dana na znanje da to nema veze sa vanzemaljcima. To je neki signal koji traje milisekunde i najvjerovatnije potice izvan nase galaksije i moguci je razlog neutronska zvjezda u procesu raspadanja ili ... prikaži još!li kolapsa, ili slicna stvar koja emitira jako snazni signal .

23:47 09. 1. 2019.
  • serđo12:

Ha,ha ,prvi put da su Kanađani a ne oni južni susjedi nešto otkrili?!

22:53 09. 1. 2019.
  • midea:

1,5 milijardi svjetlosnih godina ?? hahahahahah , kako su samo došli do te brojke?

7 21:48 09. 1. 2019.
  • Avatar Tito
    Tito:

Nabavit ćemo svemirski čamac i eto nas tamo

00:01 10. 1. 2019.
  • vjaceslav:

GALAKTIKA, a ne "galaksija! zbog uporabne čestoće i i tvorbenoga potencijala nazivu galaktika daje se prednost u odnosu na naziv galaksija. Tako primjerice Stjepan Babić u "Jeziku" ističe da u hrvatskome standardnom jeziku prednost ima imenica galaktika. U svojem iscrpnom ... prikaži još!m djelu "Život riječi" Tomislav Ladan krenuo je od naziva galaktika i dalje napisao: “Susreće se naravno i oblik galàksija, ali njega naši strukovnjaci u priručnicima opće naravi (kao što su enciklopedije ili atlasi) obično upućuju na riječ galaktika." hrvatska enciklopedija leksikografskog zavoda miroslav krleža - "galaktike (prema grč. galacticus < grč. γαλαϰτıϰός: mliječni), velike nakupine zvijezda, međuzvjezdanog materijala i tamne tvari koje na okupu održava gravitacijska sila." dakle,hrvatski naziv je galaktika, a ne srpska "galaksija"

07:46 11. 1. 2019.
  • Avatar MilanZoranovic
    MilanZoranovic:

treba nekako opravdati novac dobiven za "istraživanje"...

12:53 10. 1. 2019.
  • Avatar Drago2603
    Drago2603:

Neko iz nekakve letjelice poslao poziv u pomoć a mi nemoćni 😂😂😂😂😂😂😂😂

1 09:46 10. 1. 2019.
  • Avatar McMe
    McMe:

Kada bismo imali svoju svemirsku agenciju, mogli bismo poslati sondu tamo i istražiti nepoznati svijet iz prve ruke.

1 22:36 09. 1. 2019.
  • vjaceslav:

GALAKTIKA, a ne "galaksija". Zbog uporabne čestoće i i tvorbenoga potencijala nazivu galaktika daje se prednost u odnosu na naziv galaksija. Tako primjerice Stjepan Babić u "Jeziku" ističe da u hrvatskome standardnom jeziku prednost ima imenica galaktika. U svojem iscrpnom ... prikaži još! djelu "Život riječi" Tomislav Ladan krenuo je od naziva galaktika i dalje napisao: “Susreće se naravno i oblik galàksija, ali njega naši strukovnjaci u priručnicima opće naravi (kao što su enciklopedije ili atlasi) obično upućuju na riječ galaktika." - - - - - galaktike (prema grč. galacticus < grč. γαλαϰτıϰός: mliječni), velike nakupine zvijezda, međuzvjezdanog materijala i tamne tvari koje na okupu održava gravitacijska sila (hrvatska enciklopedija leksikografskog zavoda miroslav krleža) dakle, ipak galaktika, a ne srpska "galaksija" :-)

15:41 13. 1. 2019.
  • Vrac666:

Čim su čuli da na zemlji postoji HDZ spustili su slušalicu

08:34 10. 1. 2019.
  • Avatar Robinzon
    Robinzon:

Što ta vijest znači za mentalitet zapeo u bespućima poviesnih zbiljnosti, negdje između Sutjeske i Neretve. U krajnosti, kod Blajburga.

07:53 10. 1. 2019.
  • Recite što mislite!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.