Naslovnica Lifestyle Gourmet

Namirnice koje uklanjaju ili ublažavaju zdravstvene probleme

Svako životno doba nosi ponekad i sklonost raznim tegobama. Tu nam kao pomoć, ali prije svega i zaštita najbolje može pomoći hrana.
10. rujna 2010. u 15:01 1 komentara 3 prikaza
začini
Foto: Arhiva Večernjeg lista

Svako životno doba nosi ponekad i sklonost raznim tegobama. Tu nam kao pomoć, ali prije svega i zaštita najbolje može pomoći hrana. Tako su četrdesete, iako to ne znači da ranije ne treba konzumirati sljedeće namirnice, posljednji trenutak da u prehranu ubacite ribu poput lososa, sardina i pastrva. Upravo su one odličan izvor omega-3 te ne samo da popravljaju sliku kolesterola u organizmu, nego i smanjuju mogućnost pojave infekcija.

Grahorice su pak jedan od najkonkretnijih izvora vlakana koji smanjuje takozvani "loš" kolesterol te smanjuju opasnost od pojave srčanih bolesti. Osim toga bogate su i raznim vitaminima. Konzumiranje pak bobičastog voća bogatog antioksidansima pomaže u očuvanju memorije i kognitivnih funkcija.

Kako s godinama metabolizam usporava od iznimne je važnosti kontrolirati kalorije i obroke kako bi se zadržala zdrava težina. Pedesete su vrijeme kada treba zadržati zdravlje i vitkost, a bjelanjak, đumbir i crvena paprika u tome su odlični saveznici.

Naime, bjelanjak ima nevjerojatno nisku razinu kalorija, a bogat je proteinima te odličan za sve koji paze na težinu dok đumbir pomaže u suzbijanju upalnih tjelesnih procesa koji mogu izazvati artritis. Zbog njegova specifičnog okusa najbolje ga je svježeg dodavati marinadama, juhama, frapeima ili jednostavno raditi čaj od đumbira. Ništa manje bitna nije ni crvena paprika koja osigurava organizmu dvostruku dozu dnevne potrebe za vitaminom C.

VIP izdvaja za Vas

  • utatica:

    mbb, zašto ne pročitate tekst prije nego ga objavite?