Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Peteku prioritet ulaganje u javni prijevoz: Želi izgraditi tri tramvajske trase

Petek ističe da bi se novim tramvajskim pravcima obuhvatilo više od 70.000 stanovnika
26. veljače 2021. u 15:22 1 komentara 412 prikaza
Kandidat za gradonačelnika Zagreba, Renato Petek, održao konferenciju za građane
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/7

Nezavisni kandidat za gradonačelnika Zagreba Renato Petek poručio je u petak da ulaganje u prometna rješenja, posebno u javni gradski prijevoz, mora biti jedan od prioriteta u sljedećem četverogodišnjem razdoblju razvoja grada.

Promjena nakon 16 godina Damir Dekanić HDZ-ov kandidat za župana VSŽ: Želi zamijeniti dugovječnog Božu Galića

"Rekonstrukcijom starih trasa kako bi se na minimum smanjila buka i vibracije te izgradnjom tri nove tramvajske trase povećat će se kvaliteta života Zagrepčana", istaknuo je Petek na konferenciji za novinare. 

Podsjetio je da se postojeća mreža tramvajskih pruga nije proširivala 20 godina, od kada je Milan Bandić gradonačelnik, i najavio prioritetnu izgradnju tri pravca: Novi Zagreb - Sloboština, Dugave, Travno, Utrine; Heinzelova - Radnička i spoj Trešnjevački plac - Savska. 

Petek ističe da bi se novim tramvajskim pravcima obuhvatilo više od 70.000 stanovnika, a obnovom postojećih pruga povećala kvaliteta života uz postojeće tramvajske pravce.

LOKALNI IZBORI Još nisu svi otkrili karte: HDZ na Banovini u utrku s najjačim, SDP bez kandidata

Upozorio je da su buka i vibracije jedan od glavnih uzroka smanjenja kvalitete života za više od 100.000 Zagrepčana koji žive uz tramvajske pruge. To je, kaže Petek, posebno problematično u širem centru grada, s obzirom na starost objekata.

Tisuće Zagrepčana, posebno na raskrižjima u širem centru, gdje su ugrađeni kolosiječni sklopovi i skretnice za stare tramvaje koji su bili više nego dvostruko lakši od novih niskopodnih, svakodnevno trpi buku i strepi od tramvajskih vibracija, posebno nakon potresa.

"Nekima buka, udarci tramvajskih kotača i vibracije pomiču namještaj po stanu, kreveti im skaču, pucaju cijevi vodovoda, na objektima se pojavljuju mikropukotine", ističe Petek.

Josip Dabro kampanja pod sloganom 'Mladost je rješenje' Josip Dabro predstavio svoju kandidaturu za župana Vukovarsko - srijemske županije

Smatra da se tramvajska buka i vibracije mogu riješiti novim, tehnološki naprednim, elastičnim pričvrsnim priborom.

"U cijelom Zagrebu moramo rekonstruirati pruge, prioritetno na točkama u širem centru grada, a istovremeno mora se ulagati u kvalitetnije dijelove na samim tramvajima. Bandić je samo u zadnjih pet godina utrošio na sanaciju pruga 200 milijuna kuna, a rezultati su poražavajući", rekao je Petek.

 

Večernjakova naslovnica iz 1972. kruži društvenim mrežama: Protiv velikih boginja cijepilo se 2,2 milijuna Hrvata

ogorčena glumica
Marijana Mikulić: Moj sin ne govori, ne gleda u oči i ne odaziva se na svoje ime, a terapija počinje tek za 6- 9 mjeseci
TIDAL
Glazba i zabava
Jeste li ikada čuli za TIDAL? Istražili smo sve što morate o njemu znati
  • koznazna:

    Neznam sa čime, ljudi nisu svjesni koliko je grad zadužen... bilo koji da dođe mrtav je prije nego preuzme fotelju.