Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Svijet

Znanstvenici u uzorku DNK Adama Lanze traže 'zao' gen

U prvoj studiji ovakve vrste sudjeluju genetičari sa sveučilišta u Connecticutu koji tragaju za abnormalnostima koje su mogle utjecati na povećanje rizika od nasilnog i ubilačkog ponašanja
29. prosinca 2012. u 10:40 4 komentara 19 prikaza
adam lanza
Foto: AFP/PIXSELL

Sadrži li DNK masovnih ubojica gen koji ih navodi na zločin? Pitanje je to koje dugo muči znanstvenike, a sada tu misteriju pokušava odgonetnuti patolog H. Wayne Carver. On je u Connecticutu započeo studiju s ciljem pronalaska eventualnih abnormalnosti ili mutacija u DNK strukturi krvnika iz Newtona - Adama Lanze.

Potragu za \'\'zlim\'\' genom patolog je naredio nakon pregleda svih žrtava pokolja, odnosno 20 djece i šest odraslih osoba, piše Daily Mali, a u njoj sudjeluju genetičari sa sveučilišta u Connecticutu koji tragaju za abnormalnostima koje su mogle utjecati na povećanje rizika od nasilnog i ubilačkog ponašanja.

Iako profesor Arthur Beaudet smatra da istraživanje neće objasniti masovna ubojstva, optimističan je u pogledu rezultata. Tako vjeruje da bi ono moglo otkriti mutacije koje uzrokuju shizofreniju i srodne mentalne poremećaje, ali i upozorava da bi ono ujedno moglo stigmatizirati ljude sa sličnim genetskim predispozicijama.

Dok istraživači pokušavaju pronaći motive pokolja u biološkim činjenicama, policija po tom pitanju i dalje tapka u mjestu. Još uvijek nije otkriven motiv koji je mladića natjerao da krene u ubilački pohod i smakne majku, pet učitelja i 20 učenika. Iako je bio asocijalan i ne pretjerano društven, sramežljivi Lanza ničim nije odavao da bi jednog dana mogao počiniti stravičan pokolj kojim je Newton zavio u crno.

>>\'Hoćemo li odsad sramežljivu djecu promatrati s oprezom?\'

krađa
Uhvaćen na djelu
Postavio kameru kako bi otkrio tko mu krade stvari iz ulaza, ali ovog lopova nije očekivao
PET FAZA SNA
Jeste li se ikad zapitali zašto spavate više od osam sati, a nenaspavani ste?
  • kabul:

Mislim da nepostoji jedan gen koji je "beštija" ali ako postoji genetska predispozicja za ovisnost tako je isto moguće da postoji i za nasilje.

• asdasfasdg:

Kakve veze imaju geni sa zlom. Problem je u mozgu!

• Avatar gradjaninpokorny