Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 124
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?

Vidošević dosad od donatora dobio 3,7 milijuna kuna za kampanju

nadan vidošević
Patrik Macek/Pixsell
17.12.2009.
u 14:26

Od početka kampanje potrošeno je 3.498,758 kuna i to uglavnom na zakup medijskog prostora, a do kraja kampanje planira se potrošiti još 2.001,242 kuna, što znači da bi ukupni troškovi bili 5.500,000 kuna.

Ističući kako je prvi predsjednički kandidat koji je objavio imena donatora svoje kampanje, nezavisni kandidat Nadan Vidošević iznio je kako je do sada ukupno primio 3,7 milijuna kuna koje su mu gotovo u podjednakom iznosu donirale tvrtke i pojedinci koji ga podržavaju u bitki za predsjedničku funkciju.

Neke od tvrtki koje su novčanim donacijama  u kampanji "pogurale" Vidoševića na putu za Pantovčak jesu Lana iz Karlovca, Grafokor iz Zagreba, Reprint iz Zagreba, BT commerce iz Zagreba, Jaška pack, Agens iz Zagreba, TP Vrlika i Eurocomputer Systems.

- Već na početku kampanje objavio sam svoju imovinsku karticu sa svim što je na moje i što nije na moje ime i time sam napravio nešto što drugi nisu, a sada je moj stožer objavio popis donatora, privatnih osoba i poduzeća - iznio je Vidošević u svome izbornom stožeru predstavljajući neke donatore svoje predizborne kampanje.

- Nadan Vidošević je netko tko je u životu nešto stekao, uspješno vodi jednu veliku tvrtku u kojoj radnici svaki mjesec uredno primaju plaću. S time se danas vrlo malo tvrtki može pohvaliti i zato sam ja za Vidoševića i nadam se da će postati predsjednik naše zemlje. Njegovoj kampanji donirao sam 100 tisuća kuna i nije mi žao, ako treba dao bih još - rekao je Nikola Hanižel, iz karlovačke tiskare Lana.

Na pitanje o novcu potrošenom u kampanji Vidošević je odgovorio da se nastoji ostati u planiranim okvirima i da je kampanja maksimalno skromna.
- Upravo zbog situacije u kojoj se ova zemlja nalazi ne želimo estradizirati kampanju, nego želimo skrenuti pozornost na goruće probleme u Hrvatskoj danas - zaključio je Vidošević.

Od početka kampanje potrošeno je 3.498,758 kuna i to uglavnom na zakup medijskog prostora, a do kraja kampanje planira se potrošiti još 2.001,242 kuna, što znači da bi ukupni troškovi bili 5.500,000 kuna.

Komentara 32

NA
Naqshbandi
14:37 17.12.2009.

Vidoševićevu kampanju preko tiskare \"Lana -Karlovac\" financira \"Kraš\" za kojeg radi tiskara čiji je vlasnik Nikola Hanžel koji je tiskaru dobio u privatizaciji. Protiv Hanžela je vođen kazneni postupak u kojem je kaznu zatvora zamjenio vraćanjem 1,1 milijun kuna nezakonito stečenih u malverzacijama sa smjenjenom upravim Karlovačke banke.

SL
slavonachr
17:42 17.12.2009.

čovjek ima vilu...i što si mu zavidan...i ja se nadam da ću je imati za 15-ak godina jer želim raditi i inspiracija su mi ljudi kao Nadan koji su radom i znanjen osigurali svoju budućnost...Nadana za predsjednika...

BL
blaster
08:55 18.12.2009.

Svaka čast, Peljar!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije