Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 176
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NESPRETNE NAVIKE

Blagajnici otkrili što im najviše smeta kod kupaca: 'Neuzimanje računa? To je ništa naspram ovoga'

Šibenik: Po?eo bojkot protiv visokih cijena prehrane
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
1/6
22.02.2025.
u 08:42

Jedan korisnik objasnio je da mu ne smeta kada kupci ne uzmu račun, ali je problem kada se kupac vrati nakon nekoliko minuta tražeći račun, iznenađen što je već bačen.

U današnjoj digitalnoj eri, kada se gotovo sve plaća karticama ili mobilnim telefonima, često zaboravljamo na jednostavne sitnice, poput uzimanja računa nakon obavljene kupovine. Jedan korisnik na Redditu pokrenuo je diskusiju među zaposlenicima blagajni, pitajući ih smeta li im kada kupci ne uzmu račun. Odgovori nisu izostali, a komentari su razotkrili različite reakcije i iskustva.

Jedan korisnik objasnio je da mu ne smeta kada kupci ne uzmu račun, ali je problem kada se kupac vrati nakon nekoliko minuta tražeći račun, iznenađen što je već bačen. "Smeta mi kad ostave pa se vrate nakon 15 minuta da im ipak treba račun i čude se kad im kažem da sam bacio u kantu, a takvih zna biti dosta. Da, ono, evo kralju/kraljice posebno skupljam račune od vas koji ne uzmete i sortiram po ladici ako se jednog dana sjetite doći po račun.", napisao je. 

Ljudi koji radite na blagajnama, smeta li vam kada kupci ne uzmu račun?
byu/Huge_Succotash_2176 inaskcroatia

S druge strane, nekoliko korisnika priznaje da sami neprestano traže račun jer im je to postalo uobičajeno. Jedan korisnik je čak spomenuo neugodnu tišinu koja nastane kada blagajnici nisu navikli na to, dok je drugi naveo da mu se često događa da kupci gledaju račun, ali ga ne uzmu, što može biti pomalo zbunjujuće. "Meni se često zna desit da čekaju da dam račun, pogledaju račun i izađu, a da ne uzmu.", napisao je jedan korisnik. 

Svi su se složili u jednom – najvažnija stvar je ponašanje kupaca. Jedan od komentara ističe da zaposlenicima na blagajni zapravo nije previše stalo do toga hoće li kupac uzeti račun, jer su obično fokusirani na to da transakcija prođe bez problema. Drugi korisnici također su napomenuli kako im nije problem ako kupci ne žele račun, ali im je ponekad neugodno čekati dok račun ne izađe iz POS aparata. No, na kraju, mnogi su se složili da najneugodniji trenutak nastaje kada kupci plaćaju karticom ili mobitelom i već izlaze iz trgovine, a POS aparat još nije registrirao uplatu, zbog čega blagajnici moraju pozvati kupca natrag kako bi dovršili transakciju.

>>> VIDEO Pozitivan trend na hrvatskom tržištu rada u 2025.: Rast plaća i zapošljavanja unatoč izazovima

Ključne riječi

Komentara 6

Avatar Blokiran
Blokiran
10:34 22.02.2025.

I sto je tu problem? Das im kantu nek si traze racun!

DE
Dex
12:42 22.02.2025.

najveći problem je kad dođe baba s punim kolicima i gleda blagajnicu kako provlači robu pa onda pet puta pita koliko treba dati pa onda pola sata traži po novčaniku sitne da bi se nakon toga sjetila da joj treba i verćica pa onda još pola sata robu slaže i preslaže .... a najbolje je kad pita "a šta sam trebala i vagati povrće" a ima desetak vrećica s voćem i povrćem

TI
tink
20:51 23.02.2025.

Kupci se deru na nedužne, a očekuju bonton. Za Božić sam primio nekoga na blagajnu, iako nije bilo potrebe. Blagajna se ZATVARALA. Kolegica je trebala na WC, pa zovem kupca u svoj red, a umjesto hvala, prvo napada da ju vidim, a ne otvaram. GOSPOĐO, gledam u stup ispred! Svi naglašavaju prava, ne mareći kome. Razgovarate s pijunom koji ne može pomoći ni zvati šefa dok to ne ZATRAŽITE. Ne možemo nacrtati robu koja kasni! Jasno da vas nije briga, ali ni nas – mi smo radnici! Krivac je tko zna koji u nizu. Što smo mi krivi što vam nije odobren povrat? "Ne, ne može." – "Zahtijevam!" – Možete zahtijevati što hoćete, ali pričate u prazno. "Zvat ću inspekciju." – Pa zovi! To nam olakšava sve. Kašnjenja nastaju u tvornici, na carini, zbog vremena, prijevoza… Most se urušio... Tko si ti da govoriš nekome kako radi posao, ako ne znaš kako to izgleda? Ili čekajte ili izađite ako nemate strpljenja. Previše nas ego vuče. S takvim stavom nismo civilizacija.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja