'Stvari nas (uglavnom) nadživljuju. Predmeti koje stvaramo, s kojima živimo i služimo se, a naposljetku napuštamo, trajniji su od nas; i to ne samo u fizičkom smislu. Čak i kada izgube svoju prvotnu namjenu, kada ih prestanemo koristiti, oni su i dalje tu, inatljivo opstaju. Marko Tadić je umjetnik koji traži, prebire, pohranjuje – puni spremnike sjećanja – fizički i asocijacijski arhiv kao temelj svoje prakse', stoji u tekstu Martine Marić Rodrigues, kustosice izložbe "Nirgendwo", do 15. ožujka otvorene u zagrebačkoj galeriji Trotoar, a u sklopu koje Marko Tadić izlaže svoje "Suvenire".
Marko Tadić
Suvenire gledamo nostalgično iako znamo da su ti idealni prizori ili uvod ili epilog rata
U sklopu izložbe "Nirgendwo" Tadić izlaže "Suvenire" – odbačene memorabilije, starinske drvene pločice s panoramama destinacija poput Dubrovnika, Zadra, Bleda, Pule... Pronašao ih je na buvljacima i intervenirao u njih gradeći tako svoju kolekciju antisuvenira, odbačenih emocija i sjećanja. Općenito, reciklira radne materijale, a njegove umjetničke preokupacije imaju polazište u humanističkoj ulozi umjetnosti
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.