Obnovljena Opel Mokka stigla je na naše tržište, po cijeni od 23.400 eura. Taj iznos podrazumijeva izvedbu opremljenu učinkovitim benzinskim motorom. Raspolaže sa 136 konjskih snaga i ručnim mjenjačem, uz prosječnu potrošnju 5,7 l/100 km. Kupci mogu odabrati i jedan od dva ponuđena elektrificirana pogona, jer se ovaj kompaktni SUV nudi i kao hibrid s tehnologijom od 48 volta i kao električna Mokka Electric na bateriju za lokalnu vožnju bez emisija. Potpuno električna Mokka sada dolazi sključivo s električnim motorom snage 115 kW (156 KS) i baterijom od 54 kWh. Proizvođač navodi da se s jednim punjenjem baterije mogu prijeći do 403 kilometra (po WLTP standard).
Osim osiguravanja dodatnog prostora, smještanjem baterije ispod podnice spušteno je težište vozila, pa nova Mokka Electric bolje prianja uz cestu. Uz trenutnu dostupnost 260 Nm okretnog momenta, Mokka Electric jamči snažno ubrzanje već od samog starta. Vozačima kojima ne odgovara potpuno električan automobil nudi se, pak, Mokka Hybrid s 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Njezina cijena kreće od 27.400 €. Kombinira turbo benzinski motor obujma 1,2 litre i snage 100 kW (136 KS) s električnim motorom snage 21 kW (28 KS) i novim elektrificiranim šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Potrošnja goriva (deklariranih 4,9 l/100 km) kod hibrida je znatno niža u usporedbi s vozilom s konvencionalnim pogonom. Pri niskim brzinama omogućava gradsku vožnju samo na struju.
Jednom od najtraženijih Opelovih modela s ovim je redizajnom, jasno, dotjeran dizajn,a obogaćena mu je i oprema. Opelova „munja” dobila je novo ruho, a nov je i LED svjetlosni potpis. Dizajn nadahnut Opel Vizorom nastavlja se i u unutrašnjosti, gdje uočavamo novi volan te jasnije linije središnje konzole. S novom Mokkom Opel je odlučio uvesti tehnologije iz vozila viših segmenata u B SUV-ove. Mokka ima novi sustav za informiranje i zabavu s funkcijom prepoznavanja prirodnog glasa i sučeljem s widgetima, bežično povezivanje pametnog telefona, stražnju HD kameru s prikazom od 180°. Dizajneri i inženjeri ugradili su neke postavke kojima se prije upravljalo tipkama. Novi multimedijski sustav u standardnoj opremi podrazumijeva digitalni zaslon Pure Panel veličine 10 inča i dodirni zaslon u boji jednake veličine. Potonjim se može upravljati widgetima, kao na pametnom telefonu, ali dovoljan je i samo „Hej, Opel” za primjenu prepoznavanja prirodnog glasa, kao i u slučaju opcionalnog navigacijskog sustava. Oba se zaslona mogu prilagoditi. Ako se Mokka naruči s ugrađenim navigacijskim sustavom, karte se ažuriraju putem bežične veze. Sustav neprekidno uči zahvaljujući ChatGPT-ju (dostupno s paketom Connected Navigation) i na temelju navika povezanog profila vozača može samostalno predlagati odredišta i navoditi kroz rutu. Nadalje, sustav za informiranje i zabavu Mokke Electric ima značajku navigacije s prikazom punionica na ruti. Sve tkanine u unutrašnjosti izrađene su od recikliranih materijala. Novi model dostupan je s razinama opreme „Edition” i „GS” koji se dodatno mogu personalizirati s dva različita paketa.
tko bi i zašto kupovao nove aute kad samim izlaskom iz auto salona već vrijede 10% manje (svi auti), a nakon 3-5 godina vrijednost im se prepolovi, pogotovo ako kupuješ rabljeni vani