Od najvećeg štrajka u obrazovnom sustavu, onog 2019. godine, do danas nominalni rast plaća nastavnicima, profesorima i učiteljima u hrvatskim školama iznosi 48,3 posto, a najveći rast plaća za zaposlene u osnovnim i srednjim školama tek slijedi kroz koeficijente u ožujku 2024. godine. Nakon triju ovogodišnjih pregovora Vlade i sindikata, povećanja božićnice i definiranja uskrsnice postavlja se pitanje: mogu li konačno hrvatski nastavnici, učitelji i profesori biti zadovoljni?
Zašto je u obrazovanju najteže provesti bilo kakvu promjenu koja se odnosi na rad nastavnika, hoćemo li konačno u sustavu početi valorizirati njihov rad i nagrađivati najbolje, trebamo li nacionalne ispite koristiti i kao uvjet za upis u srednje škole, je li pravedna zakonska uredba prema kojoj bi ravnatelji škola nastavnike, učitelje i profesore ocjenjivali na kraju svake godine, a na temelju te procjene i ocjene njima bi se mijenjao i materijalni status – sve su to samo neke od tema o kojima smo razgovarali sa Sanjom Šprem, predsjednicom Sindikata hrvatskih učitelja, jednim od dvaju najvećih sindikata u sustavu odgoja i obrazovanja.
'Državna matura problem neujednačenog ocjenjivanja nije riješila, zašto bi nacionalni ispiti?'
Predsjednica Sindikata hrvatskih učitelja o plaćama i stanju u prosvjeti
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.