Dok brojimo dane do godišnjeg odmora, u Večernji list stigle su dvije Nintendove igre prilagođene za Playstation, doduše samo 4, ne i najnoviju "peticu". Ipak ih nalazimo vrijednima teksta jer se radi o sjajnoj igri za čitavu obitelj koja će dobro doći i u ljetnim mjesecima.
Serijal Monster Hunter Stories predstavlja odmak od klasične Monster Hunter formule, nudeći RPG iskustvo s turn-based borbama i mogućnošću stvaranja veza s čudovištima, poznatim kao Monsties. Igra uvodi svijet u kojem igrači nisu lovci, već Rideri – ljudi koji formiraju posebne veze s čudovištima i koriste ih u borbama protiv drugih stvorenja. Oni tako istražuju svijet, sakupljaju jaja iz kojih se (kao u Pokemonima) izlegu moćna bića i bore se uz njih. Obje igre su dostupne na PlayStation 4, što ih čini pristupačnima za širu publiku i odličnim izborom za one koji vole kombinaciju istraživanja, taktike i nostalgične RPG mehanike.
Podsjetimo, prvi Monster Hunter Stories izašao je 2016. godine za Nintendo 3DS, a 2017. je dobio mobilnu verziju s poboljšanom grafikom i optimiziranim gameplayem. Konačno, ovoga ljeta došao je i na PlayStation (4, ne i 5), zajedno s nastavkom, omogućujući ljubiteljima RPG igara da uživaju u ovoj posebnoj priči na većem ekranu.
Verzija za PlayStation 4 donosi određena poboljšanja, poput ubrzanog napredovanja kroz igru i boljih performansi, što znatno olakšava iskustvo u odnosu na originalnu verziju. No, unatoč ovim promjenama, igra i dalje ostavlja dojam da je prvenstveno namijenjena mlađoj publici, jer nema visoku razinu izazova koju igrači inače očekuju od Monster Hunter serijala. To može biti prednost za one koji žele opušteniju igru, ali i mana za one koji traže kompleksniji izazov.
Nastavak, Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin, prvotno je izašao 2021. godine za Nintendo Switch i PC, a sada je "u paketu" stigao i na PlayStation 4. U odnosu na prvi dio, donosi značajna poboljšanja u gotovo svakom aspektu – od grafike i dizajna do same igrivosti. Priča je ozbiljnija i kompleksnija, a prati mladog Ridera koji otkriva tajanstveno jaje Rathalosa, legendarne vrste čudovišta čija sudbina može utjecati na cijeli svijet. Narativ je emotivniji i bogatiji, a igra se oslanja na dublje odnose među likovima, čineći priču zanimljivijom i privlačnijom široj publici.
U drugom nastavku, sustav borbi je bolje optimiziran, umjetna inteligencija protivnika pruža veći izazov, a uveden je i napredniji sustav gena koji omogućuje dublju prilagodbu Monstiesa. S druge strane, jedan od češćih prigovora odnosi se na repetitivnost borbi. Unatoč tome što su taktičke i dobro osmišljene, dugotrajan proces borbi može postati zamoran, što smo i sami iskusili.
U svakom slučaju, ako tražite zabavu za ljetne mjesece i volite turn-based RPG igre, ove dvije igre nude sate uživanja. Prvi dio je dobar početak za one koji žele istražiti ovaj svijet, dok je drugi dio za one koji žele dublju priču i složeniju strategiju, pa i poneki izazov.