Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 20
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
VODIČ ZA POPUSTE

Bliži nam se Crni petak, ali popusti kreću i mnogo ranije: Otkrivamo sve tajne i trikove za najveće uštede

Crni Petak nije privukao kupce u zagrebačke trgovine
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/5
11.11.2025.
u 21:00

Zanimljivo je da uspjeh trgovaca sve manje ovisi o ogromnim budžetima za oglašavanje, a sve više o preciznosti i kvaliteti informacija koje pružaju

Iako je službeni datum Crnog petka za ovu godinu 28. studenog., ovaj američki potrošački fenomen u Hrvatskoj se već odavno pretvorio u maraton popusta koji traje gotovo cijeli mjesec. Trgovci su proširili ponude na "Crni tjedan", pa čak i "Crni studeni", a sve kulminira Cyber Mondayom, koji ove godine pada na 1. prosinca. Očekuju se značajna sniženja u svim ključnim kategorijama, od elektronike poput pametnih telefona i televizora, preko mode i obuće na platformama kao što je About You, pa sve do kućanskih aparata, namještaja i kozmetike.

Trendovi za 2025. pokazuju da se ponašanje potrošača značajno mijenja. Iako je ukupna online prodaja tijekom Crnog petka i dalje u porastu, bilježi se manji promet na stranicama, ali veća stopa konverzije. To znači da kupci manje besciljno pretražuju, a više ciljano dolaze kupiti ono što su prethodno istražili. Povjerenje postaje presudno; samo polovica kupaca u potpunosti vjeruje istaknutim popustima. Zbog toga će uspjeh ostvariti oni trgovci koji nude transparentne cijene i stvarne popuste, a ne umjetno napuhane cijene koje se potom navodno snižavaju. Savjet za kupce je jasan: ne nasjedajte na svaki natpis "do 80%", već provjerite povijest cijena proizvoda koji vas zanima i osigurajte da je ponuda doista povoljna.

Zanimljivo je da uspjeh trgovaca sve manje ovisi o ogromnim budžetima za oglašavanje, a sve više o preciznosti i kvaliteti informacija koje pružaju. Više od trećine svih kupovina tijekom Crnog petka započinje direktno na stranici proizvoda, putem oglasa na Googleu ili društvenim mrežama, a ne na naslovnici web trgovine. To znači da ako slika proizvoda nije kvalitetna, opis nepotpun ili cijena netočna, prodaja je izgubljena u sekundi. To potvrđuje i impresivan primjer brenda Kiehl’s, koji je tijekom Crnog tjedna 2024. ostvario 27% veći prihod uz 14% manji trošak oglašavanja, i to samo optimizacijom podataka i slika svojih proizvoda u katalogu za online trgovine.

Kada konačno napunite košaricu, posljednja prepreka može biti sam proces plaćanja. Frustrirajuće i spore blagajne vodeći su razlog odustajanja od kupnje. U 2025. godini očekuje se daljnji rast popularnosti "Buy Now, Pay Later" (BNPL) usluga koje omogućuju plaćanje na rate, ali je važno provjeriti sve uvjete. Trgovci koji nude raznolike i sigurne opcije plaćanja, od digitalnih novčanika do kartica, te osiguravaju brzu i mobilnim uređajima prilagođenu blagajnu, bit će u prednosti. Prije potvrde narudžbe, obavezno provjerite rokove isporuke, troškove dostave i politiku povrata robe, jer se oni tijekom promotivnih razdoblja mogu razlikovati.

Nevjerojatno! Mladić (20) driftao po nogometnom terenu, napravio štetu od 18 tisuća eura
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata