- Ugovor nam je iznimno bitan kako bismo se mogli pojaviti u banci radi odobravanja kredita za pokretanje projekta, da bismo vratili Tvornicu tračničkih vozila iz stečaja. Važno je što prije doći do ugovora i zbog dugog ciklusa proizvodnje i nabave materijala. Postoje kapaciteti, strojevi i stručnjaci da se to može ostvariti, ali ovo je jednostavno zadnji vlak i posljednja prilika. Ako je ne iskoristimo u sljedećih nekoliko mjeseci, poslat ćemo i "Vozila i metalne konstrukcije" u stečaj i više se nikad u "Đakoviću" neće moći napraviti teretni vagon - upozorava predsjednk Uprave "Đakovićeva" Holdinga Dragan Marčinko.
Jesenas je "Đaković" ugovorio modernizaciju prvih 130 teretnih vagona iz programa restrukturiranja HŽ-a, koja se ostvaruje vrlo sporo jer HŽ kasni s isporukom materijala. Ako danas budu usuglašene sporne odredbe, već prvog tjedna nakon blagdana mogao bi se potpisati ugovor. To bi značilo zaposlenje petine ukupnih "Đakovićevih" proizvodnih kapaciteta te zadržalo i otvorilo 350 radnih mjesta u četiri tvornice.
M. Krpan