I dok veliki europski gradovi ukidaju dozvole tvrtkama za iznajmljivanje električnih romobila jer na taj način žele uvesti reda i smanjiti prometne nesreće kojih je na tisuće, u Hrvatskoj još nismo došli do takvih mjera. Primjerice, Pariz je početkom godine uveo zabranu iznajmljivanja tih vozila i tako je povukao čak 15.000 romobila s cesta. Osim brzih vožnju i izazivanja nesreća, jedan od razloga je i opasnost od eksplozija i požara, jer im se učestalo događalo da baterije na e-romobilima eksplodiraju po ulicama, čak i u podzemnom metrou ili u vlakovima. Njemačka i brojne druge države stoga ne dopuštaju ulazak e-romobila u vlakove, podzemne željeznice, odnosno u javni prijevoz. Niti u Madridu od listopada neće moći unajmiti električni romobil, vozit ćete ga ako ste ga kupili.
U Parizu su ih zabranili, u Njemačkoj ih ne puštaju u vlakove, a u RH ih je sve više: Imamo li problem s romobilima
Pariz je zbog tisuća prometnih nesreća i čestih eksplozija baterije zabranio njihovo iznajmljivanje, a uskoro će to napraviti i Madrid.
Komentara 19
Treba zabraniti vožnju romobilima gdje se kreću pješaci i motorna vozila jer predstavljaju veliku opasnost za sebe i sudionike u prometu.
Imamo definitivno, vidio sam ih svojim očima čak i na auto cesti, Okučani Novska.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
problem je kultura vozača koji se ponašaju ko Pale sam na svijetu ali i činjenici da robobili i bicikli nisu kontrolirani kao registrirana vozila. Ja sam prvi da se ljudi više koriste biciklom ali iskreno, jako rijetko vidim da see biciklisti drže pravila. Mnogi se pozivaju na skandinaviju ali ekipa moja, velika večina naših biciklista je miljama daleko od skandinavije. Da, fali staza i infrastrukture ali prvenstveno fali vozačke kulture.