U Parizu su ih zabranili, u Njemačkoj ih ne puštaju u vlakove, a u RH ih je sve više: Imamo li problem s romobilima
Pariz je zbog tisuća prometnih nesreća i čestih eksplozija baterije zabranio njihovo iznajmljivanje, a uskoro će to napraviti i Madrid.
Komentari 19
Treba zabraniti vožnju romobilima gdje se kreću pješaci i motorna vozila jer predstavljaju veliku opasnost za sebe i sudionike u prometu.
Imamo definitivno, vidio sam ih svojim očima čak i na auto cesti, Okučani Novska.
E-romobile i EV-ove se trebaju zabranit ,i to pod hitno. U stvari ne treba ih zabraniti nego uvesti 100% porez. Te baterije su tko zna kako napravljene, vec znate gdje Pa u Uljaniku su EV-ove korisitli jos 80-tih. To nijeije nikakva nova tehnologija nego nacin da se od Kine stvori svjetska automobilska sila a mi da sve to konzumiramo i unistimo proizvodnju ICE automorbila. Ne kuzim kako Europljani (citaj: Francuzi i Nijemci) nisu jos skuzili sta ih ceka ako nastave ovako s uvozom tih baterija i vozila. Tih par BMW-a i Luis Vuttona sto prodaju tamo nije ionako nista. U Americi je barem Trump uveo tarife, a vidim da ce i buduca administracija to nastaviti.
Nemamo problem sa romobil ima nego sa ljudima koji su kreteni pa ne mare za nikoga drugog osim sebe.. Kako u životu, tako i na romobil.. Kaj se tiče za paljenja baterija, nemojte kupovati jeftina smeća i nema problema..
Ovo ide Policiji. Super je u gradu ZG napravljena biciklistička staza ispod željezničkih nadvožnjaka na potezu od Henzelove do Donjih Svetica. Ali sve je više utrka sa tim romobilima u noćne sata po toj stazi, a nije stara ni mjesec dana. I to kakvi romobili. Garantiram da idu preko 100km/h. Još samo fali da na tu stazu dođe osvjetljenje i eto miline za njih.
Ako je nešto vani zabranjeno ne znači da je to dobro i da mi odmah trebamo zabranjivati. Treba vidjeti koliko takvih nesreća ima kod nas, ovo što se čita u komentarima je isto kao kada se ljudi žale kada pješaci tipkaju po mobitelima i prelaze cestu kada ne gledaju. Ljude se često ne može zaštititi od njih samih, a da baš svi moraju patiti radi budala je smiješno... A i ti prometni stručnjaci, to je isto upitno koliko su stručni, a koliko im političari vraćaju za diplome. Pogledajte autoceste, svaki put kada izađu "stručnjaci" na autocestu i promijene znakove, ingeniozno smanje dozvoljenu brzinu, tek toliko da ispadne da su nešto radili. Onda imate znak promjene brzine svako malo, što u prometnijim periodima stvara gužve jer ljudi bezrazložno koče. Onda su se i tome dosjetili, pa sada kada idete na more, na autocesti je na digitalnim znakovima skoro uvijek bezrazložno ograničenje na 80 ili 60. Čovjek se pita čemu onda autocesta... A tek "stručnjaci" u Zagrebu, e to je posebna priča. Sada svaki dan imamo gužve veće nego kada je nekada bio superposjećeni advent. Čak i tada je promet bio protočniji nego sada. Čudesno.
"U Parizu su ih zabranili, u Njemačkoj ih ne puštaju u vlakove" - TOTALNO KRIVO - nitko nije zabranio el. romobile u parizu!!!
Nogostup, kao što mu samo ime govori, jest prostor namijenjen ISKLJUČIVO pješacima gdje majke mogu biti 100% sigurne sa svojom djecom jednako kao i starci, invalidi i svi ostali. Međutim... Na vlast u Zagrebu dolazi lik sa opsesivno-kompulzivnim poremećajem gradnje biciklističkih staza na nogostupima i tu NE staje...On dozvoljava da po nogostupima jure manijaci na električnim romobilima, debili na platformi sa dva kotača, skuteri, vespe, itd. Naravno, te kamikaze ne voze samo po biciklističkim trakama, oni voze doslovno gdje god im padne na pamet. Rezultat su stotine ozlijeđenih pješaka, a ima i poginulih. Pješaci, a posebno djeca, više nigdje nisu sigurni. Policija se fokusirala na vozače automobila. Kakva korist od tog fokusiranja kad će dijete stradati tamo gdje misli da je sigurno: na nogostupu !!! U Zagrebu NEMA uvjeta za biciklističke staze na nogostupima naprosto zato jer su preuski, ali opsesivac ne odustaje...Nogostupom u Zagrebu više ne može normalno šetati dvoje ljudi, a kamoli se mimoići sa dvoje koji dolaze ususret. Prostor za to je daleko preuzak, a luđaci na raznim vozililma divljaju posvuda. Predlažem: 1. Smijeniti Tomaševića na izborima 2. Vratiti nogostup onima koji imaju noge umjesto kotača.
Da, jer surfaju po pločnicima, a voze slalom kao i biciklisti, a brži su.
Naši spremaju porez na romibile!
Obično kad raste broj nekog prijevoznog sredstva, u ovom slučaju romobila, raste i broj nesreća u kojima sudjeluje to prijevozno sredstvo. Mislim, obično je to tako. 🤔
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
problem je kultura vozača koji se ponašaju ko Pale sam na svijetu ali i činjenici da robobili i bicikli nisu kontrolirani kao registrirana vozila. Ja sam prvi da se ljudi više koriste biciklom ali iskreno, jako rijetko vidim da see biciklisti drže pravila. Mnogi se pozivaju na skandinaviju ali ekipa moja, velika večina naših biciklista je miljama daleko od skandinavije. Da, fali staza i infrastrukture ali prvenstveno fali vozačke kulture.