Približavanjem kraja 19. stoljeća Tesla je bio u sve težoj situaciji. Umjesto potpune usmjerenosti na izume i njihovu prodaju, važan dio njegove tadašnje motivacije činila je i želja da u medijskim istupima nadvisi svoje suparnike među izumiteljima. Međutim, izumitelji koji su krenuli putem za koji nije smatrao da bi se moglo uspjeti, poput Marconija i Hertza, počeli su imati konkretne rezultate. Njih su lako demonstrirali novinarima i javnosti i neprekidno su napredovali.
Svakim njihovim novim uspjehom Tesla kao da se osjećao osobno prozvanim iako to nije trebao. No, uza se više nije imao Szigetija ni druge bliske osobe da ga umire i savjetuju. Zato je nakon svake nove vijesti o uspjesima drugih i on često javno istupio. Pritom bi davao ambiciozna obećanja, za koja još nije imao dovoljno čvrstu eksperimentalnu podlogu. Oslanjao se na svoj izumiteljski instinkt i sposobnost vlastitog uma da predvidi rezultate istraživanja. No zbog toga je zalazio u sve veće probleme. Golemih i ambicioznih ideja, ali sa sve manje novca i zainteresiranih ulagača, počeo se kockati i s onim što mu je ostalo.
Tesla je silno želio u medijskim istupima nadvisiti svoje suparnike
Tesla se zbog nepotrebnih javnih polemika s drugim izumiteljima počeo smatrati nedovoljno pouzdanim
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.