Nepopularan potez HT-a, odnosno HT Mobilea, ne može me začuditi, jer je sličnih propusta bilo i prije u HT-u. Čudim se jedino što još nitko nije odgovarao zbog takvih propusta, za rušenje ugleda tvrtke, što me kao djelatnika HT-a zabrinjava. Loši marketinski potezi i nemaran odnos pojedinih djelatnika iz službe za korisnike stvaraju nepovjerenje u javnosti i najčesće je posljedica toga prelazak korisnika kod drugih operatera, gubitak velikog dijela tržišta zbog animoziteta prema HT-u.
Tony Hainmann
splitter_69@hotmail.com
Sramota šta nam radi HT, a još mi jedna stvar nije jasna: zašto je vlada ukinula pretplatu svim javnim poduzećima, a izuzela je jedino HT?!
Elvis Linardon
elinardo@globalnet.hr
Sve što netko mora plaćati, mora sam i izabrati. Nije dopustivo da netko pravi obaveze nekome bez njegova pristanka. Koja smo mi država?!
Jasna Ištvanić
jasnai@rogers.com
Protivim se uključivanju korisnika bez njegova dopuštenja!
Zlatko Turčin
zlatko.turcin@crosco.hr
Takvo besramno ponašanje našeg najvećeg operatera samo pokazuje kuda nas je dovela "opravdana" prodaja dijela dionica DT-u, a takvo ponašanje operatera samo veliki laici nisu mogli naslutiti, jer od prvog dana masovno poskupljuju telefonski impulsi i ostale usluge. Smatram da Uprava HT-a treba biti krivično gonjena zbog lažnog oglašavanja.
Ivan Horvat
kennedy@net.hr
Pridružujem se ocjeni D. Nikolić i Ž. Glavana o perfidnoj pljački potrošača, isključio sam mobitele, i ženin, i svoj, i svog unuka, vratio sam i neiskorištene kartice, raskinuo ugovor i sad ću se učlaniti u pravi Deutsche telekom, njemački! Mislim da je to ne samo materijalna povreda nas, naivnih potrošača, to je sramotan atak na ljudska prava. Kad čovjek malo bolje promisli, naši sudovi bi trebali zasjedati i petkom i svecom, i danju i noću, da privedu lopove, korupcionaše, mafiju i zločince!
Damir Kalafatić
damir.kalafatic@zg.hinet.hr
Usluge bez mojeg znanja pristanka su besplatne, zar ne?
Z. Željko
zzeljko2002@yahoo.com
Smatram da je ovo izuzetno nekorektan potez HT-a. Ta uslugu, kao i ostale usluge, cijenjena gospoda iz navedene tvrtke puno (previše) naplaćuju. Osim toga, govorna pošta se uključuje već nakon nekoliko zvonjenja pa se vlasnik često ne stigne pravovremeno javiti. Pa čak i da su tu uslugu dali besplatno morali su pitati pretplatnike da li se slažu.
O navedenom sam razgovarala s puno prijatelja i kolega i svi su nezadovoljni ovim HT-ovim potezom. Mislim da ovaj mjesec ne bi smjeli pretplatnicima naplatiti navedeno, a trebalo bi im uputiti i tužbu.
Dijana Katica
hrvatski-farmer@zg.tel.hr