U Hrvatskim autocestama trenutno analiziraju 10 ponuda za uvođenje elektroničke naplate cestarine čija je procijenjena vrijednost 100 milijuna eura. No pristigle ponude se kreću od 74 do 244 milijuna eura. Izgledno je da će HAC s obzirom na bogat izbor ponuda dobiti novi sustav naplate cestarine i za manje od 100 milijuna eura. No, iako je odluka o novom free flow sustavu naplate cestarine koja će se i dalje obračunavati prema prijeđenom kilometru, a očitavat će se preko registracijskih pločica ili ENC uređaja, što je sukladno i EU direktivama neki i dalje dovode u pitanje tu odluku, a uvijek za usporedbu uzimaju Sloveniju koja ima vinjete. Ali pri tome zaboravljaju ili ne znaju da se vinjete u Deželi koriste samo za osobna vozila dok se kamionima cestarina naplaćuje po prijeđenom kilometru. I velika većina prigoda slovenskog HAC-a odnosno DARS-a stiže upravo od kamionskog prometa. Pri tome Slovenija je za dvostruko manje kilometara autocesta platila sustav naplate cestarine više nego što će to HAC platiti za 1300 kilometara autocesta u Hrvatskoj.
Nabavljaju novi sustav: Slovenci su ga platili skuplje nego što će HAC za dvostruko više kilometara
HAC nabavlja novi sustav naplate cestarine za sve autoceste u RH - autoceste, a to znači i za one autoceste pod upravljanjem Bine Istre i Autoceste Zagreb-Macelj na ukupnoj dužini od 1313,4 kilometra
Komentara 5
Čisto sumnjam. Najvjerovatnije uskoro slijede aneksi ugovorima.
Sad samo cekam da kad se sve plati pocne objasnjavanje zasto to kod nas nece funkcionirati...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
jedan meni - jedan tebi. dva meni - jedan, dva meni. tri tebi - jedan, dva, tri meni ...