Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Gourmet

Urbana zagrebačka proslava Martinja spojila tradiciju i inovacije

U Avant Gardenu predstavljena mlada vina i najavljeni novi proizvodi branda Enosophia
15. studenoga 2021. u 16:39 130 prikaza
Enosophia
Pogledajte galeriju 1/10

Povodom proslave blagdana Svetog Martina, hrvatski brand vina – Enosophia, zagrebačkoj publici predstavio je svoja nova, mlada vina. Pred brojnim vinoljupcima koji su se okupili u Avant Gardenu, moderna hrvatska boutique vinarija iz slavonskih Feričanaca prezentirala je tri vrste vina – pjenušac Nice to see you kao piće dobrodošlice, mladu graševinu i mladu frankovku berbe 2021.

Enosophia | Autor : Enosophia - mlada graševina i mlada frankovka berba 2021

„Proslava Martinja bila je idealna prilika za predstavljanje Enosophia mladih vina i upoznavanje publike s njihovom posebnošću. Od samog početka okrenuti smo novim trendovima, stvaramo lagana, pitka vina koja tržište traži. Spojili smo najbolje od tradicije i inovativne tehnologije jer svojim kupcima želimo ponuditi najbolje od vinskog svijeta“, izjavila je voditeljica vinogradarske i vinarske proizvodnje vinarije Feravino, Lucija Kužir.

Osim tri vina koje je publika imala priliku degustirati, Enosophia će uskoro predstaviti i nova vina. Naime, u ovogodišnjoj berbi dobiveno je osamsto pedeset tona grožđa, a vrhunski tim enologa igra se okusima kako bi stvorio nešto posebno i drugačije, kakva i sama Enosophia je.

Enosophia | Autor : Martin Kovačević, glavni enolog Enosophije

„Naša formula za izgradnju branda uključivala je istraživanje tržište te tim mladih stručnjaka koji su uložili znanje i ljubav u stvaranje novog tipa vina. Današnji potrošači reagiraju na emociju, priču koja iskrena i zasnovana na ekološkim principima održivosti. Želimo educirati potrošače, pružiti im iskustvo kojem će se poželjeti vraćati“, zaključio je Ivan Maričić, direktor poduzeća Osilovac.

Uz degustaciju vina, publika je uživala u vrhunskoj hrani i pečenim kestenima, a cijelu je atmosferu dodatno podizao zagrebački pjevač i kantautor Matej Mudrovčić.

Enosophia | Autor :

Enosophia je prvi hrvatski brand koji se publici predstavio i interaktivnim etiketama. Tako putem mobilne aplikacije, skenirajući Matarouge etiketu korisnici mogu otputovati u beskonačne vinograde Feričanaca, ali i najbolje rose vinske regije svijeta. Etiketa graševine Trs no. 5 vodi pak na glazbeno putovanje 80-ih. Do kraja godine očekuje nas predstavljanje još nekoliko Enosophia proizvoda, koji će također imati odmak od klasičnih vinskih priča.

Hrvatski Telekom
BUDITE OPREZNI
Istraživanje iz Hrvatske: Ovo su najopasnija ponašanja mladih na internetu o kojima se rijetko priča
Hrvatski Telekom
VODEĆA MREŽA
Znate li koja je vodeća mreža u Hrvatskoj?