Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Croatia Airlines s očekivanim gubitkom u prvom polugodištu

U drugom i trećem tromjesečju kada su na tržištu prisutni svi veliki europski tradicionalni i niskotarifni prijevoznici, ostvaruje dobit kojom se pokrivaju gubici zimskog razdoblja.
31. srpnja 2019. u 16:23 2 komentara 355 prikaza
Foto: Antonio Bronic/REUTERS/PIXSELL

Croatia Airlines je u prvom polugodištu poslovao s operativnim gubitkom od 79,8 milijuna kuna, koji je posljedica niske potražnje u doba godine koje je tradicionalno slabo za domaćega avioprijevoznika, kaže se u financijskom izvještaju Croatia Airlinesa objavljenom u srijedu.

Croatia Airlines Nova aplikacija Croatia Airlines Od sada i opcija praćenja statusa leta

U prvom tromjesečju kompanija očekivano ostvaruje gubitak u uvjetima niske potražnje i uz minimalnu prisutnost konkurencije, dok u drugom i trećem tromjesečju kada su na tržištu prisutni svi veliki europski tradicionalni i niskotarifni prijevoznici, ostvaruje dobit kojom se pokrivaju gubici zimskog razdoblja.

U razdoblju siječanj - lipanj 2019. ukupno je prevezeno 960.620 putnika, od čega 615.000 tj. 64 posto u drugom tromjesečju, što je jedan posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Za 0,2 postotna boda povećan je putnički faktor popunjenosti, koji je iznosio od 71,1 posto. Broj putnika u domaćem redovitom prometu bio je 3 posto manji, a u međunarodnom redovitom prometu 3 posto veći u odnosu na isto razdoblje 2018. godine.

Dino Galvagno Croatia Airlines U poslovnom razredu za obrok purica s mlincima

Gledajući samo drugi kvartal, dobit iz poslovanja iznosila je 10,5 milijuna kuna, a neto dobit 9,1 milijuna kuna, što je porast u odnosu na isto razdoblje 2018.g. u kojem je dobit iz poslovanja iznosila 4,7 milijuna kuna, a neto dobit 4,9 milijuna kuna.

Plazma keksi
PLAZMA SPORTSKE IGRE MLADIH
Predsjednik Europske nogometne federacije podržao važan projekt u Hrvatskoj
Bambi
DRUŠTVENA SOLIDARNOST
Jedna od najvažnijih regionalnih konditorskih tvrtki ugradila je društveno poslovanje u svoju poslovnu filozofiju
  • makan tahi:

    znaći nije strašno pošto su dobro procjenili koliko su nesposobni i nikakvih posljedica jer nema iznenađenja?

  • MehutoGonzales:

    Jel palo nekom napamet napraviti kakve akcije “u doba godine koje je tradicionalno slabo za domaćega avioprijevoznika” ili se brinu samo za svoje fotelje i bonuse ?