Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Najveća turistička kompanija

Novi projekt: U Valamarovoj online trgovini gotova jela i proizvodi s 200 OPG-ova

Valamar Riviera kampovi
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
1/5
VL
Autor
Romana Kovačević
03.06.2020.
u 12:39

U Valamaru, gdje su već lani u svojim hotelima, kampovima i restoranima s domaćom hranom dosegli udio od 73 posto, ističu da su novu uslugu razvili njihovi stručnjaci iz odjela nabave, logistike, operacija, gastronomije, marketinga, prodaje, digitalizacije i inovacija.

Najveća hrvatska turistička kompanija Valamar Riviera novu uslugu online trgovine pod nazivom Valfresco Direkt u kojoj će od 8. lipnja na području Istre nuditi proizvode obiteljskih gospodarstava, vinara, maslinara i brojnih drugih domaćih proizvođača s dugogodišnjom tradicijom u proizvodnji zdravih i kvalitetnih namirnica.

Ugovorena je suradnja s oko dvije stotine odabranih OPG-ova i lokalnih proizvođača. I to ne samo iz Istre, nego iz Slavonije i Dalmacija, a cilj je da se u ponudi Valfresco Direkta nađu vrhunski proizvodi i iz drugih dijelova Hrvatske. Uz birane proizvode s OPG-ova u ponudi Valfresco Direkta bit će i brojna gotova i polugotova jela po tradicionalnim recepturama, pripremljena u novoj centralnoj kuhinji i distributivnom centru Valamara u Vinežu.

Osim što će time prvi puta biti omogućena dostava raznih jela i slastica Valamarovih kuhara na sve kućne pragove u Istri, Valfresco Direkt usluga bit će na raspolaganju i za goste u Valamarovim kampovima. U perspektivi, u Valamaru planiraju širenje online trgovine i na druge destinacije u kojima imaju svoje objekte. Inače, Valfresco Direkt razvijen je u 60 dana, kada je redovno poslovanje bilo na pauzi, a očuvana su sva radna mjesta i paralelno objekti pripremljeni za sezonu.

U Valamaru, gdje su već lani u svojim hotelima, kampovima i restoranima s domaćom hranom dosegli udio od 73 posto, ističu da su novu uslugu razvili njihovi stručnjaci iz odjela nabave, logistike, operacija, gastronomije, marketinga, prodaje, digitalizacije i inovacija.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije