Naslovnica Tech/Sci Znanost

Slučajno otkriće: Znanstvenici pronašli materijal toliko taman da upije gotovo svu svjetlost

14. rujna 2019. u 18:46 1 komentara 1716 prikaza
Znanstvenici
Foto: Pixabay

Znanstvenici su slučajno naišli na materijal toliko crn da može apsorbirati 99,995 posto svjetlosti, prenosi Russia Today.

Koraljni greben OBEČAVAJUĆ REZULTAT Veliki uspjeh: Floridski znanstvenici umjetno potaknuli razmnožavanje koralja

Ultra-crn materijal napravljen je od vertikalno postavljenih mikroskopskih karbonskih niti poznatih i pod imenom karbonske nanocijevi (poznati i kao CNT). Znanstvenici ne znaju zašto je materijal tako taman, ali uzbuđeni su oko potencijala koji bi materijal mogao imati.

Do otkrića je došlo kad su inženjeri s poznatog američkog fakulteta MIT-a tražili način da CNT raste na elektroprovodljivom materijalu. Primijetili su kako CNT postaje crn kad raste na aluminijskoj foliji i odlučili su izmjeriti njegovu optičku refleksiju samo kako bi otkrili da materijal upija gotovo svu svjetlost.

Materijal može biti korišten u teleskopima i kamerama kako bi uklonio odsjaj, a postoji već interes za materijal. Nobelovac astrofizičar John Mather izjavio je kako razmišlja da koristi materijal kako bi napravio golemu sjenu kao štit svemirskim teleskopima.

škola Ipak nisu glasine Iznenadilo ih što su otkrili u podu škole tijekom obnove: Mislili smo da je to mit

Materijal se trenutno prikazuje kao dio umjetničke izložbe u New Yorku. Umjetnik Diemut Strebe radio je sa znanstvenicima da obloži 2 milijuna dolara vrijedan 16,8 karata dijamant prirodno žute boje u crni materijal, zbog čega je dijamant postao posve crn.

Pogledajte video: Ovo su mjesta koja baš nitko ne smije vidjeti preko Google Mapsa

OHR SAVJETNIK
Otkrijte imate li sivu mrenu
  • i63:

Jooj, pa zar je to vijest?! Najnovija?! A otkriće je toliko staro da se već plijesan hvata: objavljena je prije tri godine: https://interestingengineering.com/darkest-material-world. Ma, dajte!