Privatnog života hrvatskog glumca Siniše Popovića, poznatog po impresivnoj karijeri u kazalištu i televizijskim serijama, prisjetili smo se 21. veljače, kada je proslavio svoj 67. rođendan. Premijeru posljednje predstave "Pir malograđana" imao je u siječnju u gradskom kazalištu "Zorin dom". Naime, tada smo pisali da se tijekom nekoliko desetljeća rada istaknuo zapaženim ulogama, a osim profesionalnih uspjeha - njegova ljubavna priča često je bila predmet interesa javnosti.
Njegova najvažnija osoba u životu svakako je supruga, akademska glumica 69-godišnja Mirela Brekalo, a s kojom zapravo dijeli privatnu i poslovnu svakodnevicu. Njihova ljubavna priča razvijala se diskretno, daleko od medijske pažnje, ali uvijek prisutna kroz zajedničke kazališne projekte i javne nastupe. Par je poznat po skladnom odnosu koji traje dugi niz godina, a oboje ističu kako je međusobno razumijevanje bilo ključno za dugovječnost njihove veze.
VIDEO Isplivala snimka s koncerta Thompsona gdje je mladić zaprosio djevojku! Evo kako je reagirala kada je kleknuoVjenčali su se 1985. godine i zajedno imaju sina Luku (39). U intervjuu za Gloriju 2011. godine, Mirela je priznala da je upravo ona bila ta koja je napravila prvi korak u njihovoj vezi. "Ja sam osvojila njega na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti na kojoj predajem scenski govor. Bila sam mu profesorica", izjavila je tada. Njihov brak traje gotovo četiri desetljeća, a temelji se na međusobnom poštovanju i razumijevanju. U istom intervjuu, Mirela je naglasila: "Nas dvoje smo privatno okej, poslovno bi isto bili okej... Nismo to voljeli jednostavno."
FOTO Ni prezgodna Thompsonova nećakinja nije propustila sinjski spektakl! Evo s kim je uživala na koncertuU intervjuu za Nacional 2024. godine, Siniša Popović prisjetio se svojih studentskih dana na Akademiji i izazova koje je imao zbog svog izgleda. Kao privlačan mladi Splićanin, često se suočavao s time da redatelji nisu znali kako u potpunosti iskoristiti njegov potencijal, barem kada je riječ o filmskoj industriji.
"Iako ne mogu reći da sam zbog toga imao ozbiljnih problema, podsjetilo me na riječi mog profesora Nikole Tanhofera. Jednom mi je rekao: 'Nećete se vi, dragi kolega, s takvim urbanim licem naglumiti previše na našem filmu. Našem filmu trebaju mesari, policajci, šankeri'", prisjetio se u intervjuu te naglasio kako mu je upravo kazalište pružilo prostor za izražavanje i razvoj karijere. "Kazalište me prigrlilo i dalo mi prostor da se izrazim, bez obzira na izgled", zaključio je.