Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 17
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Prisjetio se teških vremena

Mate Rimac: Imali smo 'investitora' koji nam je slao falsificirane uplatnice

Mate Rimac
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/3
04.05.2020.
u 21:30

Najavio je kako će do kraja godine biti gotovo 30 prototipova modela C_TWO nakon čega će početi proizvodnja 50 serijskih modela ali će se napraviti i još 50 modela Pininfarininog Battiste, automobila temeljenog na tehnologiji C_TWO

U emisiji Poduzetnički mindset na televiziji N1 gostovao je Mate Rimac, osnivač Rimac Automobila, danas jedan od najpoznatijih hrvatskih poduzetnika. U početku se osvrnuo na vrijeme koje smatra najtežim u povijesti svoje tvrtke.

– Ima li smo investitora koji je ponudio bolje uvjete od drugih ponuđača, vjerovali smo mu, ali nismo dovoljno dobro ispitali njegov background. No, nije odradio što je obećao, a mi smo imali već nekih 180 ljudi i novca za preživjeti još dva mjeseca, bio je to srpanj 2016. godine. Ako ne riješimo problem za dva mjeseca – gotovi smo. Bilo je tu svega, slao je čak i falsificirane uplatnice, pa sam ga čak prijavio i nadležnim tijelima. No, novac nije stigao i mislio sam da smo gotovi. Jedva smo preživjeli, posuđivao sam od koga sam stigao, čak i od čovjeka kojega sam poznavao samo tjedan dana, riječ je o mladom poduzetniku također iz regije koji ima tehnološku firmu, također ima bradu poput mene, ne jede ni meso. Posudio mi je bez ugovora i nekako smo uspjeli. No, godinu dana nisam znao hoće li sutra firma postojati. Sve dok nisu ušli veliki investitori, ispričao je Rimac opisavši neugodan osjećaj kada svaki dan radiš cijeli dan, a ne znaš hoće li tvrtka sljedeći tjedan postojati.

Aute, kaže, nije lako raditi bez obzira na količinu kapitala koji imaš.

– Današnje su automobilske tvrtke stare i 150 godina, tehnologija je kod automobila užasno kompleksna, on je spoj svih mogućih tehnologija i materijala, elektronike, fluida, procesa, sastoji se od stotina tisuća elemenata, rekao je.

VIDEO Rimac C_Two

Spomenuo je i situaciju s novim C_TWO koji se zapravo više tako neće zvati. Sve je bilo spremno za prezentaciju u Švicarskoj na salonu automobila, model je već bio na granici kada su kamion pozvali natrag zbog početka krize s koronavirusom. Nije izvjesno kada će se automobil službeno predstaviti javnosti. Najavio je kako će do kraja godine biti gotovo 30 prototipova modela C_TWO nakon čega će početi proizvodnja 50 serijskih modela ali će se napraviti i još 50 modela Pininfarininog Battiste, automobila temeljenog na tehnologiji C_TWO.

– Planiramo ogroman projekt kampusa, do kraja godine namjeravamo pribaviti sve dozvole da bi sljedeće godine krenuli u realizaciju. Riječ je o 100.000 kvadrata zgrada projektiranih za tisuću i pol do dvije tisuće zaposlenika u što su uključene i stvari poput organske hrane, različiti restorani, smještaj za goste. To je moj projekt zadnje tri godine. Prijavilo se devet međunarodnih arhitekata, u izboru su nam pomagali stručnjaci iz arhitekture. Istražili smo čak i koje tamo životinje možemo imati a da sve funkcionira, najavio je Rimac.

Ključne riječi

Komentara 15

ER
EroK
22:26 04.05.2020.

Bravo Mate, samo naprijed! Ima ona stara: Uzdaj se u se i u svoje kljuse!

HA
Hanok
00:14 05.05.2020.

Kaže Rimac “ Današnje su automobilske tvrtke stare i 150 godina” nije lako proizvoditi auto protiv takve tradicije. Zato je uspjeh Tesle astronomska. Elon Musk sam protiv cijele auto industrije.

UT
utrna
08:27 05.05.2020.

Mate puno uspjeha ti zelimo da postignes ono sto niko nije u Auto industriji postigo, ti isti su i Kostelice ismijavali i sve druge a njihova nesposobnost je njihov bol.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije