Jedina ozbiljna ovogodišnja privatizacija državnog poduzeća ipak neće propasti jer država i stečajni upravitelj starog 3. maja Loris Rak postigli su dogovor o rješavanju spora vezanog uz vlasništvo nad ‘novim’ 3. majem Rijeka 1905, čiju je prodaju Rak u jeku prodaje osporavao i blokirao. Na skupštini vjerovnika 3. maja, koja je sazvana na riječkom Trgovačkom sudu za 8. siječnja 2026., klupko koje se zamrsilo otvaranjem natječaja i prikupljanjem obvezujućih ponuda za vlasničke udjele koji su bili u portfelju Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP) bit će raspleteno formalnim zaključenjem nagodbe s državom.
Stečajni upravitelj je u pregovorima koji su trajali posljednjih mjesec i pol dana ipak popustio od prvotnih zahtjeva za namirenje zbog izdvajanja tvrtke koje je država provela prije samog otvaranja stečaja 3. maja, a država je s druge strane pristala sav prihod od prodaje koji je ponudio kupac, ukupno 6,665 milijuna eura, uplatiti na račun 3. maja u stečaju. Dodatne procjene vrijednosti koje je stečajni upravitelj dao izraditi pokazale su da je početna cijena od 6,664 milijuna eura unutar indikativnog raspona fer vrijednosti udjela. Temeljni kapital 3. maja 1905. iznosi 10,3 milijuna eura, nakon što ga je država u tada neaktivnu tvrtku kćer riječkog brodogradilišta prije proglašenja stečaja podigla unosom imovine i potraživanja kako bi omogućila nastavak djelatnosti.
Samo preuzimanje i ulazak novog vlasnika, šibenskog brodogradilišta Iskra, izgledno je da će se provesti tek oko Uskrsa jer nakon što se vjerovnici početkom siječnja slože o nagodbi te dvije strane potpišu ugovor, slijedi procedura odobrenja prodaje u CERP-u. U šibenskom škveru pomno prate proces oko 3. maja, a predsjednik Uprave Roko Vuletić kaže kako će konkretnije o planovima reorganizacije poslovanja moći govoriti tek nakon što Iskra uđe u riječki škver.
Procjena je budućeg vlasnika da za postojeći obujam posla u Rijeci ima i prevelik broj zaposlenih (u radnom odnosu je oko 450 radnika), no računaju na ugovaranje novih poslova za 3. maj koji će zahtijevati kvalitetan kadar. Iskrino brodogradilište za narudžbe većih novogradnji nema dovoljno kapaciteta u Šibeniku, a poznato je i da Iskra dobro kotira kod potencijalnih graditelja dviju korveta za Hrvatsku ratnu mornaricu, za čiju je narudžbu natječaj u tijeku i očekuje se da će biti završen do ljeta.
Evo kada se Livaković konačno vraća u Dinamo! Fantastične vijesti stigle su za klub iz Maksimira
gl.drž.insp. mikulić da je izjavio da je sve radio po zakonu ??? ... po zakonu hadeze-a : tko je jamio , jamio !