Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 52
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
AUTO

Na testu: U B-SUV klasi nova je Frontera među jeftinijim autima

Foto: Sandra Mikulčić
1/5
23.12.2025.
u 08:30

Zaslon se proteže na čak 50,8 cm. Zapravo se radi o dva zaslona spojena u jednu cjelinu nazvanu Pure Panel. Izbornik je intuitivan, nema lutanja. Pohvalne su i fizičke komande klimatizacije

Opel Frontera još je jedan u nizu modela koji je naslijedio snažno ime. U današnjoj konfiguraciji, s Fronterom nećemo na neutabane staze, no tijekom našeg testa dobro se snašla i u gradskim uvjetima i na međugradskim cestama. Današnja Frontera gene dijeli s Fiat Grande Pandom i Citroënom C3 Aircross, oba modela također iz grupacije Stellantis. Posebno je izražena sličnost s francuskim 'bratom', s kojim dijeli i neke detalje i proporcije. Dugačka je 438 cm - dakle, manja je od izvorne Frontere, veća od Mokke te se ubraja među kompaktne SUV-ove. Vizualno, preuzela je elemente uvedene na ostalim novim Opel modelima, prije svega upečatljivi Vizor zahvaljujući kojem prednji kraj djeluje markantno. Straga u oči upadaju moderna svjetla, a čiste linije (uz solidne materijale) prevladavaju i u prostranoj unutrašnjosti.

Na testu: U B-SUV klasi nova je Frontera među jeftinijim autima
1/5

Zaslon se u novoj Fronteri proteže na čak 50,8 cm. Zapravo se radi o dva zaslona spojena u jednu cjelinu nazvanu Pure Panel: digitalnim instrumentima i dodirnom zaslonu multimedije. Izbornik je intuitivan, nema lutanja. Pohvalne su fizičke komande klimatizacije. Oprema je odlična: ergonomska sjedala, bežično punjenje mobitela, LED svjetla, klima-uređaj, el. podizanje prozora i podešavanje retrovizora… Prostora ne manjka ni na stražnjim sjedalima, a za dodatnih 1000 eura Frontera se može ukazati i sa sedam sjedala. Prtljažnik prima 460 do 1600 l, što je za ovaj segment odlično. Automatski mjenjač s dvije spojke serijski stiže u svim verzijama, a nešto je tromiji nego u konkurentskim modelima. Trocilindarski turbobenzinac uparen je s malim elektromotorom. Fronterinih 145 KS tako profitira i od 28 KS i 55 Nm iz elektromotora (ugrađenog u mjenjač) koji je aktivan kod kretanja i pri kraćoj vožnji niskim brzinama. Poput pravog urbanog auta, Frontera je agilna i okretna. Lijepo ubrzava, u vožnji je ugodna. Tijekom testa prosječno nam je trošila 6,4 l/100 km. Cjenovno kreće od 22.990 eura, odnosno od 23.990 eura u snažnijoj hibridnoj izvedbi. Testna Frontera stigla je u bogatijoj GS razini opreme, s kojom košta od 25.990 eura.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata