Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 29
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Čekanje konkurenata

Bandić novim pravilnikom broj taksija prilagodio Radio Zagrebu

\'15.02.2010. Hrvatska, Zagreb - Zagrebacki taksisti na taxi stajalistu u Marticevoj ulici. Photo: Anto Magzan/PIXSELL\'
Anto Magzan/PIXSELL
13.09.2010.
u 20:34

Šnidarić iz monopolistaRadio taksi Zagreba priznao je da su zajedno s Uredom za promet radili na prijedlogu odluke.

Po prijedlogu odluke o autotaksi prijevozu, koju je gradonačelnik Milan Bandić uputio Gradskoj skupštini, tržište taksija može se proširiti tek za 83 vozila. Do sada je bilo propisano da jedno vozilo “pokriva” 1200 stanovnika, a prijedlog predviđa da je jedno vozilo potrebno za 700 stanovnika.

Ista PR tvrtka

Promjenom sadašnja tržišna mreža sa 1030 autotaksija više nije prezasićena, a otvorio se mali prostor za liberalizaciju tržišta i ukidanje monopola udruženju Radio taksi Zagreb. No, teško da će prijedlog biti potvrđen u Skupštini, jer je njime propisano da gradonačelnik određuje cjenik taksi usluga. Skupštinska većina drži da zakonski propis po kojem lokalna samouprava određuje cijene taksi prijevoza znači da o cijenama odlučuju zastupnici i ne žele Bandiću ostaviti slobodne ruke.

– Računat ćemo na interes građana i napraviti sve da građanima omogućimo jeftiniji prijevoz – kazao je Boris Šprem, predsjednik Skupštine.

Josip Šnidarić, predsjednik Radio taksi Zagreba, kazao je da su oni s Gradskim uredom za promet radili prijedlog odluke. O cijenama, za koje su u srpnju u Uredu za promet kazali da će ostati iste te da planiraju samo u skladu sa zakonskim promjenama ozakoniti postojeće, Šnidarić nije želio govoriti. O tome će, kaže, kad odluka bude donesena. U isto vrijeme s donošenjem odluke Radio taksi Zagreb planira preko svoje PR agencije Millenium, koja je radila dio kampanje gradonačelnika Bandića, predstaviti stanje taksi prijevoza u Zagrebu. Dubravko Maković iz Ureda za promet kazao je da su se od srpnja predomislili i da cijene planiraju sniziti.

– Bit će novina, predložit ćemo niže cijene – kazao je Maković.

Kosta Minovski iz poznatog jeftinog riječkog Taxi Cammea jedva čeka da se u Zagrebu konačno ukine monopol.

– Planiramo na tržište ući sa sto vozila, a osigurat ćemo 370 radnih mjesta. Predviđam da će i tih sto vozila biti malo – kazao je Minovski.

Isplativiji prijevoz

Taxi Cammeo naplaćuje 20 kuna za 5 kilometara, 40 kuna za 10 km i 50 kuna za 15 km, dok vožnja taksijem Radio taksi Zagreba stoji 19 kuna za start i još 7 kuna za svaki kilometar. Gradonačelnik Milan Bandić koji će, bez obzira na to tko bude određivao cijene i potreban broj autotaksija, izdavati koncesije, danas nije želio govoriti planira li dopustiti konkurenciju. Poručio je da će o cjeniku autotaksi usluga i izdavanju novih koncesija razmišljati nakon što se donese odluka.

Komentara 6

Č7
čvor2.76
07:51 14.09.2010.

Za amortizaciju vozila dovoljno je 25%od cijene benzina po kilometru. To znači da je 25% cca 2kn po km dovoljno za sve servise, utrošeno gorivo i nabavku novog vozila tj amortizaciju. Koliko vidim Cammeo uzima 4kn po km, a radio taxi cca 8-9kn po km. Divan naš Bandić.

Č7
čvor2.76
14:12 15.09.2010.

Ova bolna tema baš i nema nekih komentara.

Avatar Taxi Robert Zagreb
Taxi Robert Zagreb
14:57 16.09.2010.

Sve neki stručnjaci koji očito nisu dobro informirani i upoznati sa svim financijskim stavkama koje idu uz taksi .Nije sve u amortizaciji auta to je jedna od stavki a kaj vele ti stručnjaci na 10-12h radno vrijeme.? Vjerojatno niš kogg briga kolko taksisti ostane love kad sve poplača.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije