Naslovnica Vijesti Hrvatska

Uvodi se zajednička pretplatna karta za prijevoz vlakom, tramvajem i autobusom

Kartom je moguć prijevoz vlakom do 40 kilometara od Osijeka te tramvajem i autobusom u I. i II. zoni gradskog prijevoza u Osijeku
03. rujna 2018. u 14:30 1 komentara 146 prikaza
Osječko-baranjska županija
Pogledajte galeriju 1/2

Integrirani prijevoz putnika je javni prijevoz u kojem su sva vozila (vlak, autobus, tramvaj) objedinjena u zajednički sustav prijevoza putnika u određenoj regiji, a za sve linije prijevoza vrijede zajedničke karte. Koriste ga razvijene zemlje EU, Zagreb i Split u Hrvatskoj, a od 1. rujna 2018. primjenjuje se i u Osječko-baranjskoj županiji, gdje će vrijediti zajednička karta Hrvatskih željeznica Putničkog prijevoza i GPP-a d.o.o. Osijek. Uz 77 vlakova koji voze na relacijama Osijek - Vinkovci, Osijek - Beli Manastir, Osijek – Strizivojna - Vrpolje (Zagreb), Osijek - Našice (Zagreb) i Osijek – Dalj, a od 3. rujna HŽPP uvodi dodatnih sedam vlakova.

Krapinsko-zagorska županija Krapinsko-zagorska županija Poduzetnici povećali prihode, posebno one u inozemstvu

Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Osječko-baranjske županije i Grada Osijeka potpisali su župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić, zamjenik gradonačelnika Grada Osijeka Boris Piližota, direktor GPP-a Osijek Mario Šapina i Uprava HŽ PP predvođena predsjednikom Uprave Željkom Ukićem. Ugovor o poticanju integriranog prijevoza putnika primjenom zajedničke opće, studentske, umirovljeničke i učeničke pretplatne karte HŽPP - GPP Osijek potpisali su direktor GPP-a Osijek Mario Šapina i Uprava HŽ Putničkog prijevoza.

Osječko-baranjska županija | Autor :

Zajedničkom pretplatnom kartom omogućen je prijevoz vlakom do udaljenosti od 40 kilometara od kolodvora Osijek te tramvajem i autobusom u I. i II. zoni gradskog prijevoza u Osijeku, a mjesečne karte moći će kupiti radnici, studenti, učenici i umirovljenici. Sporazumom je definirana suradnja vezana uz razvoj integracije HŽ Putničkog prijevoza s ostalim vidovima prijevoza, zajedničke pretplatne karte i tarife, usklađivanje voznih redova, informiranje putnika, kontrola karata te razvoj novih prijevoznih proizvoda u cilju privlačenja novih korisnika prijevoza.

- Integrirani prijevoz putnika je povoljniji za sve korisnike javnog putničkog prijevoza, a više se neće dešavati nemile situacije kao kada smo ostali potpuno bez javnog prijevoza. Od iduće godine imat ćemo spremne nove vozne redove s novim integriranim mješovitim putničkim prijevozom za cijelu Županiju, a u njih će uz HŽ i GPP biti uključeni i autoprijevoznici koji sada imaju koncesije te mikroprijevoznici - istaknuo je župan Ivan Anušić.

Željko Ukić očekuje da primjena integriranog prijevoza dovede do većeg broja putnika čime će biti kompenzirana 28 posto niža cijena karata.

Sadržaj omogućila Hrvatska zajednica županija

Međimurska županija Međimurska županija Ove godine se u obrazovanje u Međimurju ulaže rekordnih 270 milijuna kuna
sas
PREVENTIVA
Liječnik savjetuje: U ovim situacijama je potrebno tražiti drugo mišljenje stručnjaka

A1 izdvaja za Vas

  • Bubalamala:

    Da bi takvo nešto bilo uspješno nebi smjelo biti većih čekanja samo tako će se rasteretiti gradske gužve !