Građani ponovno primaju SMS poruke u kojima se lažno tvrdi da dostava paketa nije bila moguća zbog netočne adrese. Iz Hrvatske pošte upozoravaju da se radi o prijevari– osobe koje stoje iza poruka lažno se predstavljaju u ime Pošte. Pozivaju primatelje da takve poruke zanemare i nikako ne otvaraju poveznice u njima jer postoji velika opasnost od krađe novca.
Lažne poruke često dolaze s neuobičajenih ili sumnjivih web adresa (za razliku od službene domene Hrvatske pošte – posta.hr), sadrže pravopisne pogreške i traže osobne podatke poput broja kartice i sigurnosnog CVC/CVV koda. Bilo koji od tih znakova dovoljan je za sumnju u vjerodostojnost poruke.
Hrvatska pošta u svojim službenim porukama uvijek navodi broj pošiljke koji se može provjeriti putem službenog sustava za praćenje – https://posiljka.posta.hr. Ako ste dobili sumnjivu poruku u trenutku kad očekujete paket, to ne znači da je ona vjerodostojna – riječ je o slučajnosti. Samo primatelj ili pošiljatelj, uz broj pošiljke i ako je uključena usluga praćenja, mogu provjeriti status pošiljke.
Iz Pošte posebno naglašavaju da se sve usluge dostave, uključujući plaćanje, mogu obaviti isključivo kod poštara na terenu, u poštanskim uredima ili putem paketomata. Hrvatska pošta nikada neće tražiti dodatnu uplatu putem SMS-a. "Korisnicima savjetujemo da se jave policiji ako su bili žrtva internetske prijevare, a najbolja prevencija svakako je obraćanje pozornosti na detalje u poruci", zaključuju iz Pošte.
Splićanin tužio banku jer mu nisu zamijenili 1 lipu u eure