Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 186
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
krenuli iz Dubrovnika

Prestižni OneLife Rally posjetio Korčulu i nagrađivanu Diamond Villu

OneLife Rally posjetio Korčulu i nagrađivanu Diamond Villu
Foto: PR
1/20
24.08.2020.
u 15:39

OneLife Rally promovira hrvatski turizam i ljepote, no ima i humanitarnu notu

Treći humanitarni OneLife Rally okupio je 55 vozača iz cijelog svijeta i u subotu krenuo iz Dubrovnika. Na ruti do Malte skrenulo se s puta kako bi se posjetila Korčula, a sudionici su ugošćeni u Diamond Vili Korčula, dobitnici Luxury Lifestyle Awards.

OneLife Rally promovira hrvatski turizam i ljepote, no ima i humanitarnu notu pa je dio prihoda uplaćen dubrovačkom domu za nezbrinutu djecu Maslina. Karavanu s automobilima kao što su Lamborghini, Ferrari i McLaren, vrijednu 25 milijuna funti, prošle je godine putem medija pratilo 30 milijuna ljudi.

"Pokušavamo mlade ljude motivirati pričama o uspjehu koje mogu čuti od sudionika OneLife Rallya. Želimo ljudima dati nadu i ohrabriti svakoga da slijedi svoje snove i nikada ne odustane. Jedan je život i jedna je prilika koju imamo“, rekao je organizator rallyja Nick Papis.

OneLife Rally posjetio Korčulu i nagrađivanu Diamond Villu
1/13

“Unatoč koroni koja nas je omela u još boljim rezultatima, za nas je godina počela sjajno. Prestižna svjetska nagrada Luxury Lifestyle Awards, koja odaje priznanja najboljim svjetskim ekskluzivnim proizvodima i uslugama, u kategoriji Najbolja luksuzna vila u Hrvatskoj, nagradila je našu Diamond Villu. Kontaktirao sam organizatore OneLife Rallyja sa željom promocije Korčule kao destinacije, ispalo je da dijelimo istu filozofiju i prepoznali su da bi posjet Diamond Villi i Korčuli za njih bio sjajna prilika. Fotografije vile na društvenim mrežama u zadnjih su godinu dana imale doseg od preko 300 milijuna ljudi diljem svijeta“, izjavio je Rudi Petrinec, poduzetnik i vlasnik Diamond Ville Korčula, i opisao događaj koji je Korčulu stavio uz bok elitnim svjetskim destinacijama. 

"Gosti su ovom prilikom ponuđeni ekskluzivnim Perrier-Jouët Belle Epoque šampanjcima. Svoju su podršku i veliku pomoć u ovom eventu dali Chef Marko Gajski iz LD Restauranta, nagrađenog Michelinovom zvjezdicom, koji je uzvanike upoznao s najekskluzivnijim dijelom hrvatske gastro ponude pa je tom prilikom servirana plavorepa Kali tuna od čak 60 kila. Za logističku podršku pobrinuo se Port 9 resort, a gostima je posluženo i 500 stonskih kamenica. Chivas brand ambassador Marko Benković sudionike je upoznao s prestižnim izdanjima Chivasa", rekao je Papis. 

"Korčula svojom ljepotom i ponudom zaslužuje pažnju svjetskih medija koju je mnogo lakše pridobiti uz ovako zanimljive evente. Promidžbu prema svjetskoj javnosti, ali i prestižne goste koji će sigurno spomenuti što su ovdje vidjeli i doživjeli, svakako ćemo na dobar način iskoristiti. Osobno podržavam ovakve zanimljive evente, a sve to mnogo više vrijedi u ovoj sezoni koja nas je zbog pandemije koronavirusa ipak koštala mnogo gostiju i dobrog dijela prihoda. Na ovaj način Korčula je originalno prezentirana i kao automobilska destinacija koja ne ovisi samo o zrakoplovnim linijama. Skorom izgradnjom Pelješkog mosta, Korčula će biti još bliže Europi“, izjavio je Andrija Fabris, gradonačelnik Korčule.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije