Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 159
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
ZAŠTITNI ZNAK

Stipe Miočić u novoj ulozi: Iskreno, to je jako smiješna priča

Stipe Miočić
Foto: Igor Soban/PIXSELL
1/7
30.03.2018.
u 09:28

Njegovo ime veže se uz kompanije kao Reebok, Bad Boy, Muscle Pharm, Insta-Loan, Iron Bridge Tools, Defense Soap, Tim Lally Chevrolet, Davide Cotugno Executive Tailors, Corinthian Corsos...

Ako neće Muhamed brdu, hoće brdo Muhamedu! Ova stara izreka itekako odgovara Stipi Miočiću i odnosu koji prema njemu gaji predsjednik UFC-a Dana White. Umjesto da štiti svog najjačeg borca, prvaka, rekordera po broju uzastopnih obrana titula u teškoj kategoriji... on uporno sanja javno i otvorenih očiju dolazak nekakvog Conora McGregora, desetak centimetara višeg i tridesetak kilograma težeg od “originala”. Takvo se što ipak neće dogoditi tako skoro, kao što se vjerojatno nikad neće dogoditi ni da White počne cijeniti Stipu koliko zaslužuje, što svakako ne ide na teret borcu hrvatskih korijena, već lideru svjetski poznate organizacije.

E, pa kad je već tako, Miočić se odlučio pobrinuti sam za sebe.

– S ponosom predstavljamo novo zaštitno lice našeg brenda – poručili su iz meksičke pivovare Modelo i svijetu pokazali reklamu za pivo Fighting Spirit (hrv., borbeni duh), u kojoj je glavni lik i zaštitno lice upravo Stipe Miočić.

Kad se probudi zvijer...

A odluka da prihvati ponudu Modela nije bila laka, ponajviše zbog borbe s Francisom Ngannouom.

– Iskreno, to je jako smiješna priča – započeo je Stipe pa nastavio uz onaj svoj zarazni osmijeh:

– Reklama se snimala mjesec dana prije borbe u Los Angelesu i bio mi je to dodatni pritisak jer sam znao da će se prikazivati kasnije. Mislio sam – pa ne mogu biti prvi Modelov UFC borac u reklami i onda pasti! Njega su možda morile brige takve vrste, ali Meksikance koji vode pivovaru koja izvozi najviše piva na svijetu takvo što nije zanimalo. Nisu Stipu izabrali samo zbog titule koju nosi već i zbog svega što predstavlja, željeli su da upravo on bude prvi UFC-ov borac koji će se naći tik uz njihov proizvod. I time zapravo potvrdili da Stipe jest brend sam po sebi, koliko god se Dana White trudio prikazivati kao ga nekakav UFC-ov artikl s rokom trajanja.

– Stipu smo izabrali nakon detaljne analize i zaključili da je upravo on taj kojeg želimo. Imamo višegodišnji ugovor s UFC-om, nudili su nam se mnogi s kojima smo mogli raditi, ali željeli smo upravo Stipu jer odgovara onome što nudimo na tržištu. I dalje je vatrogasac, i dalje je skroman, nije sklon ekscesima, a kad zvono označi početak borbe, pretvori se u zvijer i pokaže svoj borbeni duh, isti onaj koji mu je pomogao ne samo da postane prvak nego i da bude uspješan u životu – kažu u Modelu.

Iako zadovoljan izdašnim ugovorom koji imaju UFC i Modelo, Dana White nije zadovoljan izborom zaštitnog lica. Naravno, nije to izravno rekao, ali jest posredno.

– Volim Modelo i uzbuđen sam što surađujemo. Imam cijeli niz uzbudljivih ideja koje bismo mogli zajedno ispuniti.

Ni riječi o Stipi... Ništa čudno i ne treba se time previše opterećivati, ovo je ionako Miočićeva nova pobjeda, trud, skromnost i vrline koje ga krase ipak su pobijedile sve one tupaste klišeje iz američkih borilačkih filmova B kategorije. Jer, u Modelu su baš željeli da Stipe u reklami bude ono što jest. Zato se u njoj pojavljuje kao UFC borac i prvak, ali i kao vatrogasac...

Zato smo u reklami vidjeli i prepoznatljiv hrvatski grb, koji sugerira Stipino podrijetlo, a vidjeli smo i njegovu majku Kathy.

– Nikad ne gleda moje borbe uživo jer se boji da bi me netko mogao ozlijediti, ali ovo je bilo nešto drugo i jednostavno je morala biti tamo. Bila je presretna, odlično smo se zabavili i jedva čekamo da se ponovi nešto slično – ponovno je prepričao Stipe uz osmijeh, koji se može vidjeti na kraju Modelove reklame kad Stipe u društvu pije pivo te ostavlja dojam o sebi kakav doista jest, pristupačan, vedar, društven...

Reklama sve prikazala

No, ne bi bilo dovoljno kad bi Stipe ovdje stao, posebno jer Modelo ponajprije ima ugovor s UFC-om. Ne, američki Hrvat time je samo potvrdio da je brend i da postoji publika koja cijeni sve što on predstavlja. Jer, njegovo ime veže se uz kompanije kao Reebok, Bad Boy, Muscle Pharm, Insta-Loan, Iron Bridge Tools, Defense Soap, Tim Lally Chevrolet, Davide Cotugno Executive Tailors, Corinthian Corsos...

– Svjestan sam da nisam razvikan kao neki moji kolege i da možda nisam toliko marketinški zanimljiv kao oni, ali nadam se da postoje ljudi koji cijene to što sam postigao. Smatram da mi je sigurno pomoglo pridobiti više pozornosti kad sam srušio rekord po broju uzastopnih obrana naslova prvaka u teškoj kategoriji, ali neka vrijeme pokaže jesam li u pravu. Nadam se da jesam, a i ako nisam, zadovoljan sam potporom koju trenutačno imam. Bez obzira na sve, nastavit ću se boriti u kavezu i raditi ono što me i učinilo najopasnijim čovjekom na svijetu – skroman je najjači UFC-ov borac, kao i toliko puta u posljednjih sedam godina koliko se bori u UFC-u.

Komentara 4

SX
sudbina x
10:25 30.03.2018.

Vlaškouličanec: Zašto si ljubomoran...? Da nisi možda baš ti taj krkan? Petokolonaš...

CO
Corson+
12:05 31.03.2018.

Jes to Srbi opet ljubomorni

Avatar Cokolinda
Cokolinda
21:54 30.03.2018.

seljacina teska, nije ni cudo sto cisti wc po vatrogasnim stanicama...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije