Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 44
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tvrtke

Sinitech, tvrtka koja čak 65 posto prihoda ostvaruje vani

'SlavenVujic1_nnn_unu_210810'
'unknown'
23.08.2010.
u 07:30

Vujić: Ulaganja u procesnu opremu apsolutna su nužnost u postizanju konkurentske prednosti na tržištu.

Mlada hrvatska  tvrtka Sinitech, koja se bavi procesnim rješenjima, vrlo iznenađujuće prkosi krizi i uvjetima na tržištu. Sinitech posluje od 2009. godine i trenutačno ima 70 zaposlenika. U prvom polugodištu ostvarili su više od 10 milijuna kuna prihoda, u strukturi kojih inozemni poslovi imaju 65 posto udjela, te oko milijun kuna dobiti. Za ovu godinu planiraju prihod od 25 milijuna kuna.

– Kriza je neravnomjerno pogodila sve industrije, a u našoj se manifestirala kroz izostanak investicijskih projekata u prehrambenoj i farmaceutskoj industriji – kazuje direktor Sinitecha Slaven Vujić te dodaje:

– Spomenute industrije uvijek imaju svoje tržište jer zadovoljavaju primarne ljudske potrebe, pa je logično da zahtjeva za opremom i uslugama u tim industrijama, u određenoj mjeri, uvijek ima.

Niz tvrtki kapitulirao

Tržište u uvjetima opće gospodarske klime bilježi pad, no ulaganja u procesnu opremu apsolutna su nužnost u postizanju konkurentske prednosti.

– U Hrvatskoj ne postoji značajna konkurencija u nuđenju procesnih rješenja, s obzirom na to da je niz tvrtki kapitulirao zbog gubitka tržišta te izostanka pravovremenog i stručnog restrukturiranja poslovanja. Snažni europski sustavi ostvaruju i više od 4 milijarde eura godišnjih prihoda od prodaje procesnih rješenja, no na regionalnom tržištu uspijevamo im biti konkurentni i cijenom i kvalitetom. Perspektiva tvrtke je u bogatom znanju naših inženjera i stručnih djelatnika u proizvodnji, čija je kvaliteta prepoznata na svjetskim tržištima – naglašava Vujić.

U Hrvatskoj Sinitech surađuje s najvećim brendovima u industriji hrane i pića poput Coca-Cole, Podravke, Agrokora, Francka, Kraša, Vindije, Koestlina i ostalih. Tvrtka je angažirana u sustavu Coca-Cole diljem Europe, u Austriji, Švicarskoj i Njemačkoj, a velik interes za njezinim proizvodima i uslugama stiže i iz zemalja bivšeg SSSR-a poput Moldavije, Litve i Ukrajine, iz arapskog svijeta poput Sirije i Jordana te s afričkog kontinenta gdje je posebno prisutna u Egiptu i Libiji, tvrdi Vujić.

– Ponosni smo što 65 posto prihoda ostvarujemo u poslovanju na inozemnom tržištu. Recesija je i vrijeme je za restrukturiranje kompanija. S obzirom na opći pad investicija, i mi smo se suočili s nižom razinom ulaganja u proizvodne pogone. Trenutačno u Hrvatskoj postoji određena zadrška prema novim krugovima investicija, no budite bez brige, profesionalci u punom smislu te riječi ne spavaju, oni pomno planiraju svoju prisutnost na tržištu.

Za moderne tehnologije u Hrvatskoj trenutačno se zanima relativno mali broj tvrtki, tržište zainteresiranih u padu je. S druge strane, situacija u inozemstvu bitno je drugačija. Nosioci tamošnjih uistinu modernih tehnologija stižu iz priznatog europskog okruženja, poput tvrtki iz Njemačke, Italije, Austrije i Švicarske.

Kriza manja u EU

– Na europskom tržištu kriza se ne osjeća toliko kao u Hrvatskoj i bliskoj regiji, pa smo se okrenuli kvalitetnijem tržišnom nastupu izvan Hrvatske i vjerujemo da će se on ostvariti – ističe direktor Sinitecha Slaven Vujić.

U Hrvatskoj se manje proizvodne tvrtke nalaze u vrlo nezavidnom položaju, smatra Vujić. Puno se priča o važnosti proizvodnje, no konkretnih koraka za razvoj proizvodnih potencijala jako je malo. Nedostaje kvalitetna dugoročna strategija razvoja iza koje će stajati kompetentni stručnjaci, a vladajuće strukture trebaju shvatiti da jedino potpore i investicije u razvoj domaćih potencijala donose rezultate za godine koje slijede.

Ključne riječi

Komentara 1

OB
-obrisani-
14:51 23.08.2010.

Moj nečak ,otvorio tvrtku,vanka,jer bi zbog Hr prevelikih davanja,propao Kao obitelj Hebrang izuzetno smo zadovoljni nećakovim uspjesima. Može se kad se hoće,ali najbolje za tvrtke i novac-pohrana van granice A.H.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije