Alfa Romeo 4C bez ikakve će sumnje biti tržišni hit. Jer riječ je o smanjenoj verziji atraktivnog modela 8C Competizione, sportaša dostupnoga rijetkima. Manji 4C nastao je upravo na temelju iskustava s modelima 8C Competizione i 8C Spider. Uz Alfa Romeo 4C neslužbeno se spominje iznos od 45.000 eura, što bi atraktivan automobil ipak barem malo približilo širem krugu kupaca. Na tržištu bi se trebao naći potkraj iduće godine.
Potvrđen stražnji pogon
Alfa Romeo 4C imat će stražnji pogon. Ovaj mali dvosjed do stotke će ubrzati za manje od pet sekundi te će postizati maksimalnu brzinu od 250 km/h. Alfa Romeo 4C nastao je na Giuliettinoj platformi te u dužinu broji četiri metra. Studija premijerno pokazana na međunarodnom salonu u Ženevi izrađena je od karbonskih vlakana i aluminija te ima samo 850 kg.
Sportski raspored težine
Novi kompaktni superautomobil trebao bi ujediniti sve vrijednosti koje se povezuju s ovom markom: performanse, talijanski stil, tehnološku izvrsnost usmjerenu postizanju maksimalnog vozačkog užitka, uz potpunu sigurnost. Atraktivan coupe s međuosovinskim razmakom od 240 cm ima centralno straga smješten motor, što također obećava užitak na cesti, uz odličan raspored težine vozila (40% težine sprijeda, 60% straga).
Sportski duh vidljiv je i u unutrašnjosti automobila. Izgled i materijali u 4C većinom su se "preselili" iz 8C Competizione, dok tehnologija potječe iz modela koji su trenutačno na tržištu. Alfa Romeo 4C tako pokreće 1750 turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem, sa više od 200 KS, a ima novi automatski TCT prijenos i Alfa DNA kontrolu za odabir stila vožnje. Sve na pokazanom modelu jednostavno vrišti da je ova Alfa spremna za cestu.
Danas je sve kopija nekoga ili nečega.