Naslovnica Zagreb ZG Vijesti

Rotor dobiva semafore i četvrti trak na sjeveru

Radovi na kružnom toku kod Remetinca, o kojima se govori godinama, mogli bi početi na jesen, ali većih promjena neće biti
27. studenoga 2016. u 17:44 68 komentara 47965 prikaza
Rotor
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL

Ispred svih ulaza na najveći zagrebački rotor, onaj kod Remetinca, uskoro će postaviti semafore, a na njegovoj sjevernoj strani, umjesto u dosadašnja tri traka, vozit će se u četiri. Projekt je to rekonstrukcije raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije, za čije se izvođenje od jučer traži pravi kandidat. Grad je raspisao natječaj na koji se može javiti do početka siječnja, pa bi radovi na rotoru mogli početi najvjerojatnije na jesen sljedeće godine.

– U vrijeme radova predviđena je posebna regulacija kojom će se omogućiti odvijanje prometa u pojedinim fazama rekonstrukcije križanja – već sad stoji u projektu koji tek treba provesti. Većih promjena na samom rotoru neće biti pa se neće mijenjati ni njegova geometrija, a i ostat će na istoj razini kao dosad.

– Gradnjom podvožnjaka na Jadranskoj aveniji omogućen je deniveliran neometan promet u smjeru istok - zapad te je kružni tok rasterećen tog dijela prometa – stoji u projektu u kojem se objašnjava kako se upravo zbog toga broj prometnih trakova neće povećavati ni na jednom dijelu rotora, osim na sjeveru, točnije na potezu Jadranska avenija – Jadranski most te Avenija Dubrovnik – Jadranski most. Nesreće, koje su na rotoru redovite, ubuduće će se događati rjeđe jer više neće biti moguće ispreplitanje vozila nakon što uđu u kružni tok.

– Svi ulazi u rotor bit će semaforizirani, a vožnja kroz kružni tok bit će dodatno vođena vertikalnom signalizacijom – objašnjava se u projektu.

Podsjetimo, rekonstrukcija rotora kod Remetinca planira se već godinama, a upravo zbog toga Zagrepčani su konačno raspisivanje natječaja nazvali “dobrom predizbornom kampanjom”.      

>> Otkrivamo kad se (napokon) uređuje najveći rotor u državi

HGSS
Na visini zadatka
Proveo sam jutro s pripadnicima HGSS-a, evo zašto ih još više cijenim

A1 izdvaja za Vas

  • Trnjanec:

    Kružni tokovi se grade upravo zato da NE BI BILO semafora. Samo u Hrvatskoj - semafori u rotoru. Fantastično. Čestitam prometnim "stručnjacima".

  • Deleted user:

    Bolje bi bilo da u Zagrebu naprave koji most preko Save. Zagreb: grad koji je zaspao u osamdesetima.

  • dopizdilomi:

    Postavit će semafore a onde će policija stajati pored njih i regulirati promet. Isplativo. Tko mora dobiti novce?