Apple, Microsoft, Amazon, Google, Samsung. Svi ste čuli za ovih pet kompanija. Ništa čudno, riječ je o pet najjačih svjetskih brendova. Svi skupa vrijede oko 1,3 bilijuna eura. Usporedbe radi, predloženi proračun Hrvatske za 2024. godinu iznosi 28,5 milijardi eura pa jednostavnom matematikom dolazimo do toga da pet najjačih svjetskih brendova vrijedi kao 45 proračuna RH. Jedan među njima je svojevrsni uljez, a riječ je o – Samsungu. Zašto? Pa jedino on nije američki. Proširimo li ljestvicu na top 10 najjačih brendova, u nju ulaze i Coca-Cola, Disney i Nike, svi redom iz SAD-a.
'Kulturni imperijalizam'
Američki san najveći je svjetski brend: Nitko nikad nije tako duboko ušao u živote tolikih ljudi diljem svijeta
SAD nije samo država nego je i sama po sebi megabrand, a njegov utjecaj na globalnu kulturu je nemjerljiv
Komentara 22
ZA
Ovaj nekad htrvatski list sve više liči na Washington Post. Ima li kakvih lokalnih vijesti o rasnim neredima u predgrađu Washingtona. Samo da znam kad idem u trgovinu
DR
unazad nekoliko dana na VL se mogu procitati hvalospevi americi. u koliko nastavaka je serijal?
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Davno je to bilo kad je Amerika bila san i uzor...prohujala su ta vrimena.