Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Strateško partnerstvo BE-terne i Infobipa

Tvrtke su uspostavile suradnju kojom se proširuje BE-ternino Dynamics 365 rješenje snagom Infobipove omnichanel infrastrukture. BE-terna će u svoje usluge uvrstiti cijelu Infobipovu ponudu softvera kao usluge (SaaS), odnosno model koji podrazumijeva prodaju softvera putem godišnjih ili mjesečnih licenci. Infobipov portfelj SaaS proizvoda uključuje rješenje za kontaktne centre, Conversations, platformu za izgradnju chatbota, Answers te rješenje za unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, Moments koji pokriva sve faze korisničkog putovanja
12. travnja 2021. u 09:35 0 komentara 588 prikaza

BE-terna, jedan od vodećih europskih partnera za Microsoft Dynamics i Infobip, vodeća IT kompanija u Hrvatskoj i pružatelj vlastite globalne cloud komunikacijske platforme, službeno su objavili strateško partnerstvo usmjereno na unaprjeđenje korisničkog iskustva za korisnike platforme Dynamics 365.

Tvrtke su uspostavile suradnju kojom se proširuje BE-ternino Dynamics 365 rješenje snagom Infobipove omnichanel infrastrukture. BE-terna će u svoje usluge uvrstiti cijelu Infobipovu ponudu softvera kao usluge (SaaS), odnosno model koji podrazumijeva prodaju softvera putem godišnjih ili mjesečnih licenci. Infobipov portfelj SaaS proizvoda uključuje rješenje za kontaktne centre, Conversations, platformu za izgradnju chatbota, Answers te rješenje za unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, Moments koji pokriva sve faze korisničkog putovanja.

Korisnici BE-terna Dynamics 365 rješenja sada će komunicirati sa svojim klijentima putem raznih kanala koristeći jednu platformu i ponuditi im jedinstveno omnichanel iskustvo u najvećem rasponu komunikacijskih kanala koje nudi bilo koji pojedinačni pružatelj usluga. To uključuje omogućavanje personalizirane komunikacije i korisničke podrške kroz WhatsApp, Messenger, Viber, SMS, e-poštu, RCS i razmjenu poruka putem mobilnih aplikacija.

Aleksandar Daić, strateški direktor za parnerstva u Infobipu rekao je: „Percepcija brendova se više ne definira oglašavanjem, već iskustvom koje nude svojim korisnicima. Strategije omnichannel komunikacije temeljni su dio tog iskustva, jer korisnici vole biti u interakciji s brandovima kroz više različitih komunikacijskih kanala. Za tvrtke je od presudne važnosti da se prilagode korisničkim željama i potrebama, da simplificiraju složene tehničke procese i ogromne količine korisničkih podataka, a sve kako bi isporučili vrhunsko brand iskustvo tijekom cijelog korisničkog putovanja. Drago nam je što smo udružili snage s BE-ternom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih mogućnosti zajedničke platforme putem Microsoft Dynamicsa.“

Igor Tasić, regionalni voditelj CRM odjela BE-terne, komentirao je: „Kada govorimo o omnichanel podršci ili marketingu, postoji pet ključnih prednosti koje korisnici B2C i B2B mogu očekivati: povećanje prihoda, poboljšana korisnička podrška, veće zadovoljstvo kupaca, povećanje stope zadržavanja kupaca i bolje marketinške kampanje. Ovom suradnjom BE-terne i Infobipa osnažujemo kupca da u najvećoj mogućoj mjeri optimizira kanale komunikacije , kombinirajući mrežni, izvanmrežni i fizički svijet, koristeći personalizirano korisničko iskustvo koje će povećati lojalnost njihovih kupaca."

Što je istina, a što mit?
Treba li nam baš 8 sati sna, 8 čaša vode ili 10.000 koraka dnevno? Evo što kažu stručnjaci
CVH
CVH
Naučite kako samostalno obaviti pregled motocikla i dođite na besplatnu provjeru tehničke ispravnosti
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.