Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Showbiz Zvijezde

Poznate Hrvatice o iskustvima u taksiju: 'Htio je da trudna u potpeticama prošetam do njega'

Razgovarali smo s poznatima o najneobičnijim iskustvima koja su im se dogodila u taksijima
13. listopada 2019. u 22:34 1 komentara 5362 prikaza
Pogledajte galeriju 1/5

Pjevačica Ida Prester, članica sastava Lollobrigida, u Zagrebu je nedavno doživjela neugodnu situaciju dok je tražila prijevoz za Beograd. Naime, putem jedne aplikacije našla je naočigled povoljan prijevoz, ali ispostavilo se da nije tako.

kakva bahatost Naša pjevačica doživjela neugodnost na putu: 'Istjerao me i bacio telefon na pod'

– Svaki tjedan putujem na relaciji Zagreb – Beograd. Znam već redove vožnji svih prijevoznih sredstava napamet. Aviona danas nema, vlak ide samo ujutro, sljedeći bus ide tek u 22, a ja popodne završavam posao i trebam do večeri stići djeci. Dosta vas preporučilo mi je tu aplikaciju – napisala je Ida na Facebooku objasnivši kako ju je vozač pokušao prevariti.

– Dotični Aleksandar prihvatio me za vožnju, piše cijena 78 kuna (10,5 eura). Maksimalno dvoje na stražnjem sjedalu, znači maksimalno četiri putnika u autu. Javlja mi porukom da nije 78 kuna, već 30 eura (!) jer “to oni samo tako pišu na sajtu”. Pitam koliko ljudi je u autu, odgovara: “Troje do četvero”. Stižem na mjesto dogovora, on u kafiću pije cugu “s drugom”, čekam ga 30 minuta. Stižemo pred auto, a tamo još četvero ljudi! Buraz je htio strpati nas 6 u staru Mazdu, troje na stražnjem sjedalu, a četvrtu curu među kofere. I to za honorar 5x30 = 150 eura! On kaže: “Morate se stisnuti”. Na stražnjem sjedalu dvoje stane knap, a dva krupnija muškarca i ja trebali bismo biti u sredini. Onda sam ja izvadila telefon da snimim situaciju, a lik me istjerao i bacio telefon na pod – opisala je situaciju Ida, čiji se status proširio Facebookom. Na kraju je stigla do Beograda, a dotični je vozač isključen s aplikacije.

Prije Ide i druge poznate Hrvatice na društvenim su mrežama prepričavale svoja loša iskustva s traženjem prijevoza. Ljetos je tako status Ljupke Gojić Mikić također izazvao dosta reakcija. Bivša je manekenka prenijela kako je njezina prijateljica iz Japana papreno platila vožnju u Zagrebu od Glavnog kolodvora do Knežije.

– Prvi put pustila sam je samu po najdražem gradu. Od Glavnog kolodvora do Knežije taksi je platila 140 kn! Mi smo sramota planeta Zemlje!”, napisala je Ljupka. Riječ je o vožnji koja inače stoji od 40 do 45 kuna za tu relaciju – napisala je Ljupka, a u komentaru su se javile i druge poznate Hrvatice.

majka troje djece Poznata HRT-ovka skinula se u kupaći! Zanosnim fotografijama 8 mjeseci nakon poroda oduzima dah

– Poznato... Prvi put kad sam došla u Zagreb, vozio me cijelim Zagrebom (trebala sam od autobusnog kolodvora do Kvatrića) i naplatio 320 kuna – dodala je pjevačica Nika Antolos.

Glumica Jana Škrgulja, koju smo gledali u RTL-ovoj seriji “Pogrešan čovjek”, također je podijelila neugodno iskustvo s taksistima u Zagrebu.

– Poslala sam svoju studenticu samu od Esplanade do Kvatrića jer joj nije bilo dobro, a ja sam morala ostati s ostatkom grupe. 300 kuna – revoltirana je bila glumica.

Jedna od onih koja se često vozi taksijem je i voditeljica Nevena Rendeli Vejzović koja je i sama imala raznih iskustava.

– Bilo je svega – jedan je promašio adresu za nekoliko kućnih brojeva pa mi rekao da se prošećem do njega, a ja trudna u potpeticama. Kad sam zamolila da se vrati, samo mi je poklopio i otišao. Ima, naravno, i onih kojima se ja ispričavam, jer se vozim kratko i blizu, a ima i onih koji mi dijele zdravstvene i životne savjete – kaže nam Nevena i dodaje da joj je najčudnije iskustvo bilo kad ju je vozio stranac koji nije znao ni riječ hrvatskog, a znao je tek nešto malo engleskog. Nije imao pojma kamo je vozi, a nekako ju je uspio dovesti do adrese zahvaljujući navigaciji.

Pjevačica Alena Nezirević Anezi često se koristi aplikacijama za prijevoz putnika, a zanimljivo je da je češće vozačica koja nudi prijevoze. Ističe da joj je tako ekonomičnije i praktičnije, a vožnja često prođe u ugodnim razgovorima.

– Nude se razni prijevozi i putem Facebooka, ali korisnik toga bila sam kratko i ubrzo sam prešla na aplikaciju jer su često znali puno kasniti ili otkazati u zadnji čas pa čak i “uletavati” u inbox s: “Hoćemo na kavu?” umjesto da pitaju za vožnju. Aplikacija ipak nudi anonimnost, a ja imam poseban telefonski broj samo za nju. Međutim, ocjene nisu anonimne i njih niti možete sakriti, niti od njih pobjeći jer svatko je slobodan da vas nakon vožnje ocijeni, a to je ono što volim. Prije vožnje uvijek možete pregledati ocjene suputnika i tako saznati s kakvim suputnikom idete na putovanje. Ne mogu reći da sam ikada imala neugodna iskustva, dapače, bilo je puno urnebesno smiješnih vožnji, dobre energije, razmjene iskustava, ali i ozbiljnijih priča, a znalo se dogoditi i da nitko nije od volje pa prešutimo cijeli put – kaže Anezi, koja je vozeći se na takav način upoznala puno zanimljivih ljudi. Često je putem stajala i autostoperima.

ljubavi s ekrana Šprajc je suprugu upoznao na TV-u i nije jedini! Evo kome se još ljubav osmjehnula na poslu

– Jednom sam u automobil primila jednu Europljanku i Amerikanku s njihova dva psa, bile su beskućnice čija je baza u Španjolskoj. Htjele su u jedan skvot u Zagrebu. Bilo mi je zanimljivo slušati o tome koliko vole takav način života pa sam ih puno ispitivala jer sam htjela čuti, a i srušiti neke predrasude koje sam imala. Zanimljivo je bilo čuti da se hrane uglavnom odbačenom hranom koju nalaze u kontejnerima supermarketa i da im se u mnogim državama zabranjuje da je uzimaju pa ih čak i policija u tome ometa, dodale su da je to dobra i čista hrana i da je njima svakodnevica pričekati da je odbace. Rekle su mi da nikako ne žele djecu jer bi ona narušila njihov slobodan način života s obzirom na to da bi se zbog školovanja morale skrasiti u jednoj zemlji i postati kao većina ljudi, zaposliti se i sve što ide uz to. I svoje su pse sterilizirale zato da zbog štenaca ne zaostaju na jednom mjestu predugo. Objašnjavale su mi i kako održavaju higijenu, govorile o zdravstvenoj zaštiti, strahu kad stopiraju, jer ipak su žene itd. Promijenile su mi percepciju jer uistinu vole taj način života. Ljudi koji vole dolaziti u doticaj s nepoznatim i drukčijim ljudima na neki su način i sami drukčiji i žele stalno stjecati nova iskustva, ali i širiti spoznaje pomoću tuđih iskustava – kazala je Anezi.

Pjevačica Žanamari Perčić taksijem se vozi jedino u inozemstvu. No za taksiste u inozemstvu ima samo riječi hvale:

– Najbolje iskustvo bilo mi je kada smo bili u Egiptu. Svugdje smo išli s taksijem, imali smo jednog taksista kojeg smo uvijek zvali i bio je prelud. Automobil mu je izgledao kao space-shuttle, nije bio preskup, a ponašao se poput pravog turističkog vodiča. Najviše me fascinirala vožnja Egiptom u kojoj nema nikakvih pravila. Da je vozio netko drugi, umirali bismo od straha, a on je samouvjereno kršio sva moguća pravila vožnje – kazala je Žanamari, dodajući da su vani taksisti poput turističkih vodiča. Tako je i ona zahvaljujući lokalnom taksistu upoznala zanimljiva egipatska mjesta za izlaske za koja inače ne bi doznala od službenih vodiča.

Dobra iskustva s našim taksistima ima i pjevačica Ivana Kindl.

otkrile nam tajnu 'Dad bod' ili 'six-pack'? Evo što preferiraju poznate Hrvatice kada su muškarci u pitanju

– Ja se često sprijateljim s taksistima tako da imam već nekoliko njih koji su mi na raspolaganju, znaju doći po mene i kad im nije smjena. Ekstrovertna sam i ako osjetim da osoba ima dobru vibru, odmah krenem u komunikaciju kao da se znamo sto godina. Često se dogodi da mi se vozači otvore i pričaju svoje životne priče i iskustva – kaže Ivana.

DIVA CIJELI DAN
Jedan dan u životu beauty novinarke – puno više od pisanja o cipelama