Beyonce odlučila ponovno snimiti pjesmu 'Heated' nakon što je naišla na kritike

Beyonce
1/11
01.08.2022.
u 21:20

Ova kontroverza dogodila se samo nekoliko tjedana nakon što se glazbenica Lizzo ispričala za korištenje iste riječi u svojoj pjesmi 'Grrrls'.

Pjevačica Beyonce (40) nakon šest godina izdala je novi album 'Renaissance'. Beyonce je album objavila dva dana prije vremena, a u najavi je svijet šokirala fotografijom na kojoj je pozirala gola na konju. 'Renaissance' sadrži 16 pjesama te brojne suradnje, a obuhvaća i različite žanrove. Radi se o albumu koji je prvi u planiranoj trilogiji, a nastao je tijekom tri godine pandemije.

- Moja je namjera bila stvoriti sigurno mjesto. Mjesto bez prosuđivanja. Mjesto bez perfekcionizma i pretjeranog razmišljanja. Mjesto za vrištanje, oslobađanje, osjećaj slobode - napisala je Beyonce na svojoj web-stranici.

Odmah su uslijedile i reakcije i obožavatelja i kritičara. Neke od njih su bile pozitivne dok su drugi popularnoj pjevačici zamjerili riječi pjesme 'Heated'. Naime, u stihovima pjesme stoji termin 'spaz' koji se često koristi kako bi se degradiralo osobe koji imaju cerebralnu paralizu. Zbog toga je Beyonce naišla na kritike te odlučila pjesmu ponovno snimiti s drugim riječima.

Beyoncein izdavač rekao je za BBC da ove riječi nisu korištene namjerno niti s ciljem da ikoga povrijede te da će riječi zamijeniti, ali nije otkrio kada.

Inače, ova kontroverza dogodila se samo nekoliko tjedana nakon što se glazbenica Lizzo ispričala za korištenje iste riječi u svojoj pjesmi 'Grrrls'. Dodajmo da je Beyonce na ovom albumu pjeva i o suprugu. U nizu pjesama pjevačica spominje 21-godišnji odnos sa suprugom i reperom Jay-Z-jem dok pjeva da "nitko nije savršen" te da im "ne treba prihvaćanje svijeta". Pjevačica je, po svemu sudeći, uvjerena da Jay-Z neće ponoviti svoje problematično ponašanje pa tako pjeva: "Ja sam broj jedan, ja sam jedina." Glazbena zvijezda prvi je put javno progovorila o nevjeri supruga u svom vizualnom albumu "Lemonade" iz 2016. spominjući drugu ženu kao "Becky s dobrom kosom". "Ne treba nam prihvaćanje svijeta. Prestrogi su prema meni, prestrogi su prema tebi. Znam da ne možeš, a da ne budeš onakav kakav jesi kraj mene i znam da nitko nije savršen pa ću te pustiti da budeš", pjeva sada Beyonce u pjesmi "Plastic on the Sofa".

VIDEO Snimka s probe Lille&Jazz - Poslušajte kako zvuči pjesma Killing me softly u Lillinoj izvedbi