Naslovnica Lifestyle Zdravlje

Nutricionisti preporučuju što i kako jesti da popravite raspoloženje

Čak i da jedete isključivo super zdravu hranu, jednolična prehrana nije korisna (a ni zanimljiva).
30. travnja 2014. u 15:20 0 komentara 3735 prikaza
zdrava prehrana
Foto: Shutterstock

Hrana utječe na naše raspoloženje u velikoj mjeri.

Ovo su preporuke nutricionista za više sreće u životu.

Redovne užine

Uzimanje hrane svaka tri do četiri sata (bez preskakanja, molim!) održava osjećaj sitosti, kao i stabilnu razinu šećera u krvi.

Manje bijelih tvari

Previše šećera i brašna u prehrani može uzrokovati pad energije i raspoloženja. Svaki obrok treba sadržavati ugljikohidrate iz integralnih žitarica, proteine i malo zdravih masnoća.

Bez izgladnjivanja

Kada osjećate da vam je određena namirnica apsolutno zabranjena, nesvjesno ju još više želite jesti. Osim toga, takav režim prehrane podsjeća na užasnu, doživotnu dijetu!

Raznovrsno, raznovrsno! Trudite se da svaki dan jedete nešto drugo - mijenjajte bar sastojke u jelima.

Čak i da jedete isključivo super zdravu hranu, jednolična prehrana nije korisna (a ni zanimljiva).

>>Donosimo 10 savjeta uz koje ćete stvarno izgubiti kilograme

>>TOP 10 namirnica za proljeće koje štite organizam, a svima su dostupne

ACI Marine
Nautički turizam
Stigle megajahte - u hrvatske marine se u pet dana privezalo 55 jahti dužine između 24 i 180 metara

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.