Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Lifestyle Moda & ljepota

Dizajneri proslavili sjajan uspjeh FASHION.HR pop up storea

Sjajni rezultati i veliki uspjeh pop up storea proslavljen je na partyju, koji je bio izvrsna prilika za sve posjetitelje koji su iz prve ruke mogli dobiti modni savjet ili upoznati svoje omiljene modne dizajnere.
30. travnja 2018. u 09:54 0 komentara 185 prikaza
Fashion.hr store u City Center One East
Foto: PR FOTO
Pogledajte galeriju 1/13

Mjesec dana nakon otvorenja omiljenog shopping mjesta, FASHION.HR pop up store preselio se na novu adresu te je do 27. svibnja otvoren u City Centeru one East.

Melania TRump i Brigitte MAcron na državnoj večeri kakav odabir Prve dame u modnom 'okršaju' – Melania u srebru, Brigitte u zlatu

Sjajni rezultati i veliki uspjeh pop up storea proslavljen je na partyju, koji je bio izvrsna prilika za sve posjetitelje koji su iz prve ruke mogli dobiti modni savjet ili upoznati svoje omiljene modne dizajnere. Jedinstven koncept FASHION.HR pop up storea, koji je prije četiri tjedna otvoren u City Centeru one West, pokazao se kao karika koja je nedostajala na hrvatskoj modnoj sceni,a potvrdili su to i sami dizajneri.

„FASHION.HR pop up store odlična je ideja pogotovo kada je u sklopu shopping centra gdje dnevno cirkulira veliki broj kupaca. Osobno mi se ovakav način prodaje i prezentacije pokazao vrlo dobrim, jer je još veći broj ljudi upoznat s mojim radom i ponudom
te uživo mogu isprobati sve artikle pa sam tako stekao i veliki broj novih klijentica“, otkriva Zoran Aragović, dizajner branda BiteMyStyle.

„Kao što smo i očekivali, FASHION.HR pop up store pokazao se kao odličan potez približavanja hrvatskog dizajna široj publici. Jedan od najfrekventnijih shopping centara odlično je mjesto za ovakav projekt, a komercijalni uspjeh koji smo ostvarili najbolji je pokazatelj uspješnosti. Približili smo se kupcima, koji su se možda po prvi puta susreli s našim radom te su poneki i neplanirano postali konzumenti našeg dizajna“, dodali su Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, duo koji stoji iza branda KLISAB.

Zadovoljstvo ovim projektom ne kriju ni dizajneri branda Twins, Domagoj Štimac i Damir Begović. „Ovo je sjajan koncept koji je širokoj publici pružio priliku da se iz prve ruke upoznaju s našim radom i reakcije su odlične. Ljudi zaista rado biraju naš dizajn kad im se učini dostupnim, a prisutnost na jednoj od najposjećenijih shopping lokacija je pun pogodak“.

Uz njihov dizajn i nove kolekcije ostalih brandova prikazanih na pisti posljednjeg BIPA FASHION.HR-a, na policama pop up dućana našle su se i rukotvorine mnogih dizajnera modnih detalja. Upečatljive cipele, unikatni ruksaci, nakit za svačiji ukus i poneki
muški dodaci samo su dio ponude pop up storea, koji je i samim dizajnom interijera prostora, privlačio brojne znatiželjnike i kupce.

Trendseterice Hrvatice odabrale: Ružičasto odijelo i bijela majica proljetni su hit Gucci svijet mode Alessandro Michele napravio čudo: Gucci je opet među najpoželjnijim potpisima Lukabu kolekcija vjenčanica osječka modna kuća 3D čipka prati najnovije trendove u dizajnu vjenčanica
Hrvatski institut za financije
Put do poslovnog uspjeha
Usavršite svoje znanje u upravljanju projektima
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.