Naslovnica Auti Automobili

Atraktivan novi Peugeot 208 i uz električni motor sa 136 KS

Električni e-208 će imati bateriju kapaciteta 50 kWh i domet od 340 km, a u ponudi su i 3 benzinca ali i jedan dizelski motor
25. veljače 2019. u 16:24 5 komentara 1757 prikaza
Peugeot 208
Foto: Peugeot
Pogledajte galeriju 1/8

Peugeot je uoči premijere na Salonu automobila u Ženevi 5. ožujka objavio fotografije i prve osnovne podatke o novoj generaciji popularnog modela 208. Tako će se u Ženevi javnosti po prvi put predstaviti dva francuska noviteta i ljuta suparnika iz B segmenta – Renault Clio i Peugeot 208.

BMW s neobičnim karlovačkim pločicama ZG-007-JB Personalizirane pločice nekima su bacanje novca, a neki ih vole - evo koliko koštaju

Nova generacija 208-ice stiže s potpuno novim atraktivnim dizajnom, dok će dimenzije koje Peugeot još nije precizno objavio biti duže, šire i niže u odnosu na aktualnu generaciju koja je dugačka 396 cm. Uz to, Francuzi se hvale da će biti prosječno 30 kg lakši. Novi 208 postavljen je na najnovijoj generaciji platforme za vozila CMP (Common Modular Platform, odnosno zajednička modularna platforma) koncerna PSA namijenjena segmentima B i C.

Peugeot 208
1 / 8
Peugeot 208

Najveća novost je ipak potpuno električna verzija e-208. Pokretat će je električni motor snage 136 KS i najvećeg okretnog momenta od 260 Nm (dostupnog od 0 km/h). Baterija je kapaciteta 50 kWh, a prema WLTP ciklusu će imati domet od 340 km.

Ponuda konvencionalnih motora je očekivana, nudit će se trocilindarski PureTech 1,2-litreni motori s tri izlazne snage – 75KS uparen s 5-stupanjskim mjenjačem, 100 KS te 130 KS koji standardno stižu sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem a moći će se naručiti i uz 8-stupanjski automatski mjenjač.

Popravak razvaljenog BMW-a Što se skriva iza 'fasade' Nakon ovog videa dobro ćete razmisliti prije kupnje polovnjaka 'u sjajnom stanju'

Peugeot će i dalje i u svom modelu B segmenta nuditi dizelski motor i to 1,5-litreni 4-cilindarski BlueHDi sa 100 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

U unutrašnjosti će dominirati prepoznatljivi Peugeotov i-Cockpit u kojem je novost head-up displej, a na središnjem dijelu će se moći birati između HD ekrana osjetljivog na dodir od 7” ili 10”.

Dakako, novi 208 će nuditi pregršt sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču poput adaptivnog tempomata, najnovije generacije sustava automatskog kočenja u nuždi i sustava zadržavanja u prometnom traku. 

VIDEO Stižu veće kazne u prometu:

r
Reserved
Globalno popularna serija Igra prijestolja je završila, no čini se da je njezin utjecaj na modu itekako prisutan
  • nedeljko69:

    Jel su popravili elektroniku jer im se jako kvare auti zbog lose elektronike

  • hacker:

    Instrument tabla s neprirodnim smeštajem instrumenata katastrofa, volan prenisko postavljen - ergonomija nula bodova. Okvir i rubovi vrata s unutrašnje strane neobloženi pa se vidi karoserija a žele biti kao neki premium. Vanjski dizajn već viđeno ništa posebno uzbudljivo, samo ... prikaži još! je zadnji kraj koliko toliko zanimljiv pa zbog toga djeluje novo. Jedino kod tog auta je zanimljiva opcija s EAT8 mjenjačem koja će se vjerojatno naći i u Opelu Corsi.

  • velist:

    Naprijed Audi A1, straga kao legendarni 205, sve u svemu izvana vrlo dobro. Što se tiče unutrašnjosti, potajno sam se nadao da će 'čuke' vratiti gdje im je i mjesto.