Na parkiralištima pustoš, u autobusima gužve, a u okolici Kliničkog bolničkog centra Zagreb prometni kaos. Takva je situacija bila krajem prošle godine, u prvim tjednima funkcioniranja Park & Ride sustava kod ZET-ova terminala Borongaj te uz maksimirski stadion. Od tada je prošlo šest mjeseci, a na terenu je nešto bolje.
Na parkiralištima oko okretišta i stadiona, 2. prosinca uvedena je nova, V. zona, a namijenjena je prvenstveno posjetiteljima i pacijentima Rebra koji su zbog radova u kompleksu bolnice ostali bez garaže i tamošnjih mjesta za aute. Cjelodnevno parkiranje u Park & Ride zoni, podsjetimo, stoji 2,30 eura, vikendom i praznikom je besplatno, a kupnja karte uključuje i prijevoz ZET-ovom linijom 228 do KBC-a Zagreb i natrag za jednu osobu. I premda je slobodnih mjesta u jutarnjim satima na parkiralištima oko stadiona i terminala Borongaj još na pretek, parkiranih vozila je nešto više nego prije pola godine, a brojke o prodanim kartama koje smo dobili od Grada to i pokazuju.
Kako je zaživio Park & Ride u Zagrebu? Oko Rebra i dalje prometni kaos, ljudi parkiraju gdje god mogu
U prvih 17 dana novog sustava, kako smo ranije pisali, prodano je 4400 Park & Ride karata, odnosno u prosjeku 314 dnevno. Od 2. prosinca do 15. svibnja, odnosno 5,5 mjeseci od implementacije, ta je brojka narasla na 61.056 prodanih karata. Interes raste, kažu u Gradu, a Holdingova podružnica u prvih je pet i pol mjeseci uprihodila 63.500 eura
Komentara 2
Trebaju omogućiti plaćanje SMS porukama kao za sve druge zone, valjda se šareni pročelnik Pavuna nije toga sjetio.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A plaćanje karticama više ne radi nego što radi.