Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Vijesti Hrvatska

Za posao od 300 milijuna kuna stigle ponude od Vardara do Triglava

Stiglo je devet ponuda, a najnižu cijenu je dao konzorcij Colasa Hrvatska i Geotehnike - 281,3 milijuna kuna, treća žalba Tenta Yupi-a podnesena je danas neposredno prije otvaranje ponuda s istim navodima kao i u prijašnje dvije žalbe koje su odbijene
13. srpnja 2021. u 13:38 4 komentara 4695 prikaza
Čvor Jakuševec- Velika Gorica
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Natječaj za izgradnju dionice Lekenik-čvor Siska na autocesti Zagreb-Sisak, procijenjene vrijednosti radova 300 milijuna kuna plus PDV stiglo je čak devet ponuda, a koje su otvorene danas.

Radnici Cesta Sisak privode kraju radove na izgradnji spojne ceste kod poslovne zone Žalbe na nadmetanju za autocestu Zagreb- Sisak Turci opet ekspresno odbijeni, ali trikom ipak podužili natječaj za 20 dana

Najnižu cijenu ponudio konzorcij Colosa Hrvatske i  Geotehnike - 281,3 milijuna kuna. Ponuda talijanskog RDE i hrvatskog GP Krka iznosi 349,4 milijuna kuna dok je austrijski Swietelsky ponudio 365 milijuna kuna. Na natječaj za dovršetak autoceste prema Sisku javio se i austrijski Strabag koji je ponudio da taj posao izvede za 299,7 milijuna kuna. Zajednica ponuditelja Kamgrada, Kolektor Koldiga  i Zagorje Gradnje ponudila je 341,2 milijuna kuna dok je hrvatsko-bosasnkohercegovački konzorcij GIP Pionira i Heringa ponudio 343,1 milijun kuna. Ponuda makedonskog Betona teška je 319,5 milijuna kuna, dok je slovenska Gorenjska  Gradbena Družba ponudila 360,8 milijuna kuna. Albanska tvtka Gener 2 ponudiila je da će ovaj posao odraditi za 293,6 milijuna kuna. Tako su za gradnju zadnje dionice autoceste Zagreb Sisak stigle ponude, može se reći, od Vardara pa do Triglava. 

Pregle i ocjena ponuda 

U Hrvatskim autocestama sad će pregledati i ocijeniti ponude, a nakon toga će odabrati ekonomski najpovoljniju. I ovaj natčelaj su zaustavljale nekoliko puta žalbe na natječajnju dokumentaciju i njene izmjene, a zanimljivo da na kraju nije podnijela svoju ponudu ni jedna od tvrtki koje su se žalile na tom natječaju - crnogorski Medijus, bugarski Trace Group te turski Tenta Yapi koji je čak dva puta pred samo otvaranje ponuda podnio svoje žalbe koje su bile ekspresno odbijene. Kako doznajemo, Tenta Yapi se žalio i treći put s potpuno istim navodima kao i u prethodne dvije žalbe, a svoju treću žalbu je poslao nekoliko sati prije današnjeg otvaranja ponuda. No u HAC-u su ipak odlučili otvoriti ponuda danas unatoč toj žalbi jer je smatraju da služi samo za kupivinu vremena Turcima. 

Autocesta A11 od Lekenika do čvora Sisak trebala bi biti dovršena do 2023 godine Zaustavlja se javna nabava Zbog neočekivane žalbe iz Crne Gore zaustavljen dovršetak autoceste do Siska

Nisu se javili žalitelji

Izgradnjom te zadnje dionice autoceste  duge 11 kilometara Sisak će od Zagreba biti udaljen samo 20-ak minuta vožnje. Sad vožnja između ta dva grada traje oko jednog sata. Trenutačno je u prometu 30 kilometara A11. Dionica Jakuševec – Velika Gorica - jug duga je 10 kilometara, a dionica Velika Gorica - jug – Buševec devet kilometara. Vijadukt Ranžirni kolodvor sa spojem za Sarajevsku ulicu u Zagrebu koji je u planu dug je jedan kilometar. U HAC-u kažu da dosad troškovi gradnje autoceste A11 iznose oko 3,1 milijardu kuna. Što se tiče dionice Lekenik – Sisak HACda će taj projekt financirati vlastitim novcem.

VIDEO Prošetali smo Pelješkim mostom: Pogledajte kako izgleda

Sanna Marin
PROCURIO NOVI VIDEO
Nove neugodnosti za finsku premijerku, snimljena u klubu s muškarcem: 'Dvojici je sjedila u krilu'
Zajedništvo koje spaja
Zajedništvo koje spaja
„Zahvaljujući volonterima životinje opet imaju dom“ – rekla je Aleksandra Hampamer, predsjednica udruge Prijatelji životinja
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Avatar Bayaz the magi
    Bayaz the magi:

    E? Pa od kad su to Talijani i Austrijanci između Vardara i Triglava? ... Nema Srpske ponude, pa večernjak računa napiši šta god da spomenemo bivšu otadžbinu

  • Dabiša:

    Narod smo kratkog pamćenja, ali zar nije posljednja dionica trebala biti negdje blizu Petrinje?

  • Fr@njo:

    steta tih novaca..Sisak ne treba autocestu punog profila, , bez potrebe, vec , dovoljno poluprofil do daljnjega..Sisak . a jos vise Petrinja treba novu cestu do Vojnica i spoj na Autocestu prema Splitu..Banovima treba jednu usluzni poljoprivredni odkupni centar , ... prikaži još! , cvrste ugovore sa lancima trgovina...Gavrilovicem..Banovina ce od toga imati daleko vise koristi nego 20 min. do Zagreba.