Uspješnost komuniciranja u kriznim situacijama ovisi o puno faktora, ali najvažniji je onaj do kojeg dolazimo odgovorom na pitanje – koliko si spreman? Određene karakterne crte i talenti mogu pomoći da budete bolji komunikatori, na primjer osoba koja je po prirodi smirena i fokusirana bolje će se snalaziti i u kriznom komuniciranju, a oni koji vladaju temom i nemaju problema sa samopouzdanjem zvučat će uvjerljivije. Ovisi i s koje ste strane krize, odnosno jeste li odgovorni za nju, imate li neutralan status ili ste oštećeni krizom, jer se ovisno o tome mijenja retorika, a i percepcija drugih o vama. Ovakvo bi nabrajanje moglo potrajati, ali i dalje stoji činjenica da je najvažnije biti pripremljen za komunikaciju u kriznim okolnostima.
Građani 12 sati čekali suvislu informaciju
Stručnjak analizirao detalje oko pada drona: U kriznoj situaciji najvažniji je jedan faktor
U kriznim situacijama važno je pokazati da je stvar pod kontrolom te umiriti javnost, preduhitriti glasine i spriječiti paniku
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Morh i Banozic su u ovom slucaju prikazali toliku nesposobnost, neznanje i nesnalazenje da vise nije pitanje da li je Banozic podkapacitiran nego treba li u dom za ljude s posebnim potrebama. Mislio sam da Milanovic pretjeruje, da je samoo zao kao sto on zna biti, no cini se da je bio u pravu. Ovaj ne moze voditi ni kucni savjet a kamoli ministarstvo