Naslovnica Vijesti Hrvatska kakvu trebamo

Do 2030. godine oko 20 milijuna putnika

Prošla je godina ne samo u Hrvatskoj, nego i u Europi bila godina za pamćenje.
29. svibnja 2018. u 21:03 0 komentara 332 prikaza
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Hoće li naši aerodromi moći odgovoriti na potrebe tržišta s obzirom na to da će se po predviđanjima promet na europskom nebu do 2030. godine udvostručiti, iziskuje li to nadogradnju ili gradnju novih zračnih luka, je li naš nacionalni avioprijevoznik spreman odgovoriti na izazove koji ga očekuju, pitanja su s panel-diskusije pod nazivom “Gužva na hrvatskom i europskom nebu”.

Hrvatska kakvu trebamo O nizinskoj pruzi ovisi budućnost i promet Luke Rijeka

Odgovore su tako ponudili Vlado Bagarić, direktor Hrvatske kontrole zračne plovidbe, Jasmin Bajić, direktor Croatia Airlinesa, Lukša Novak, direktor Zračne luke Split, i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, poručujući da je prethodna godina među avioprijevoznicima kako u cijeloj Europi tako i u Hrvatskoj nadmašila sva očekivanja.

– Prošla je godina ne samo u Hrvatskoj, nego i u Europi bila godina za pamćenje. Na razini svih zračnih luka u Europi, dakle govorimo o njih negdje petstotinjak, zabilježen je najveći indeks rasta koji je iznosio 8,5 posto. Kroz devet zračnih luka u Hrvatskoj prošlo je više od devet milijuna putnika što za nas predstavlja porast od 18 posto, i to u odnosu na godinu prije – kazao je Lukša Novak, direktor Zračne luke Split, poručujući kako je ujedno u splitskoj zračnoj luci zabilježen rast od 23 posto.

1 / 23
Bivši ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić, dr. sc. Sanja Steiner, glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić, predsjednica Uprave Večernjeg lista Andrea Borošić i predstavnik vlasnika Styrije u Hrvatskoj Ivan Tolj

Kako je kazao, u analizi predviđenog rasta među svim zračnim lukama u Hrvatskoj do 2025. očekuje se 17,5 milijuna putnika, dok se do 2030. očekuje oko 20 milijuna putnika.

– Već ove godine u listopadu i studenom očekujemo da će sve naše zračne luke prijeći brojku od 10 milijuna putnika – kazao je Novak. Uostalom, povučena takvom statistikom, u cijeli se sustav aktivno uključila i Turistička zajednica odlučivši brendirati Hrvatsku kao aviodestinaciju.

– Od ukupnog broja godišnjih posjeta deset posto je onih koji dolaze s dalekih tržišta – kazao je Kristjan Staničić.

I dok u nacionalnom prijevozniku Croatia Airlinesu sve vodi ka kapitalizaciji, tj. pronalaženju strateškog partnerstva u kojemu je, kako poručuje Jasmin Bajić, direktor Croatia Airlinesa, intencija da država svakako preuzme većinski dio, u Kontroli zračne plovidbe najavljuju da im je u planu s kvalitetnim kadrom odgovoriti na izazove, i to konačnim otvaranjem škole kontrolora.

Konferencija Hrvatska kakvu trebamo - Prometna budućnost Hrvatske Hrvatska kakvu trebamo Butković: Jedini izlaz za Croatia Airlines jest pronalazak strateškog partnera Konferencija Hrvatska kakvu trebamo - Prometna budućnost Hrvatske hrvatska kakvu trebamo Isplativ i siguran promet do 2030. pokrenuo bi gospodarski razvoj
Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.