Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Znanost

Novo i veliko otkriće: NASA potvrdila postojanje vode na Mjesecu

SOFIA je posebno preuređen Boeing 747 koji leti iznad 99 posto atmosferskih oblaka i čiji teleskop promatra infracrveni spektar te može zabilježiti fenomene koje je drugačije nemoguće otkriti.
26. listopada 2020. u 17:33 15 komentara 4770 prikaza
NASA
Foto: Reuters/PIXSELL

NASA je javnosti priopćila uzbudljivo novo otkriće vezano za Mjesec. Naime, u 17 sati po hrvatskom vremenu objavili su kako je na površini Mjeseca pronađena voda.

Rijedak astronomski događaj - 'superkrvavi plavi Mjesec' INTERNET NA SATELITU NASA i Nokia rade internetsku mrežu na Mjesecu

Američka svemirska agencija podijelila je svoje rezultate promatranja Mjeseca iz zrakoplova opremljenog teleskopom, čiji je akronimski naziv Sofia (Stratospheric Observatory for Infrared Astronomy).

Iz NASA-e su poručili da to novo otkriće ide u prilog nastojanjima te agencije u otkrivanju novih stvari o Mjesecu, a koje se nadovezuju na dublja svemirska istraživanja.

SOFIA je posebno preuređen Boeing 747 koji leti iznad 99 posto atmosferskih oblaka i čiji teleskop promatra infracrveni spektar te može zabilježiti fenomene koje je drugačije nemoguće otkriti (u normalnom, ljudskom oku vidljivom svjetlosnom spektru).

Zagreb: Počelo antigensko testiranje testiranje u srednjim školama