Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Biznis Kompanije i tržišta

Atlantic Grupa otkrila mnogobrojne zelene inovacije svojih brendova na sajmu u Berlinu

Štand Atlantic Grupe posjetio je hrvatski premijer Andrej Plenković, ministrica poljoprivrede Marija Vučković i predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović.
17. siječnja 2020. u 15:12 0 komentara 219 prikaza
Foto: Atlantic Grupa
Pogledajte galeriju 1/6

Atlantic grupa predstavila se sa svojim brendovima na jednom od najznačajnijih svjetskih sajmova u prehrambenoj industriji “Međunarodni zeleni tjedan Berlin 2020.”, kojeg godišnje posjeti više od 400 000 posjetitelja. Ove godine Hrvatska je zemlja partner poznatog berlinskog sajma. 

'NE NASJEDAJTE' Upozorenje Atlantic Grupe: Članci o Tedeschiju su izmišljeni, radi se o prevari

Održivost 

Atlantic grupa kao regionalni lider u segmentu proizvodnje hrane i pića promiče koncept održivog poslovanja. Oni nastoje u svoje procese u što je moguće većoj  mjeri implementirati ekološki prihvatljive i energetski učinkovite principe.

1 / 6

- Naš pristup održivosti uključuje pametno iskorištavanje lokalnih resursa te brigu o zajednici što podrazumijeva i brigu o okolišu. To podrazumijeva inzistiranje na održivosti kroz cijeli vrijednosni lanac, od nabave sirovina, proizvodnje, preko logistike do savjesne konzumacije. Nove generacije sve više pažnje posvećuju ovim pitanjima i  biraju brendove koji su osviješteni, ekološki prihvatljivi i originalni, a mi im imamo što ponuditi - izjavio je ovom prilikom Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

Njihova strategija, koja se fokusira na smanjenje ekološkog otiska, pokazuje značajne rezultate. U posljednje četiri godine kompanija je smanjila za 18 posto količinu otpada koju kompanija generira u sklopu proizvodnih i distributivnih aktivnosti, a količina otpada u istom razdoblju je prepolovljena. 

Gideon Brothers roboti u Atlantic grupi Suvremeni sustav Atlantic Grupa uvodi u poslovanje logističke robote Gideon Brothersa

Inovacija je dio rješenja

Na sajmu u Belinu brendovi Atlantic Grupe pokazali su svoj obol kad je riječ o zelenoj inicijativi. 

Argeta je prešla s klasične na aluminijsku ambalažu, smanjujući ugljični otisak te količinu otpada. Barcaffe se pohvalio inovacijama u proizvodnji ambalaže. Naime, ona se sastoji od 70 posto obnovljivih izvora te smanjenjem težine ambalaže što je rezultiralo smanjenjem emisije stakleničkih plinova za 63 posto. 

Donat Mg se puni s onoliko prirodne mineralne vode koliko samostalno istječe iz izvora, a neprekidnim nadzorom razine podzemne vode osigurava se dostupnost izvora i budućim generacijama. Veliki aspekt u inovaciji je i kad je riječ o ambalaži. Cedevita je pak najavila da u 2020. godini prelazi na novu ambalažu što će smanjiti ambalažni otpad za 180 tona, a ugljični otisak za 269 tona emisije CO2 na godišnjoj razini. 

EU fondovi Bjelovar
PRIJAVITE SE
Konferencija o atraktivnim mjerama za razvoj poduzetništva
Kupovina
KVIZ
Otkrij svoj shopping personality
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.