Redizajn

Osvježeni Enyaq i Enyaq Coupe dolaze uz atraktivniji dizajn, bolju aerodinamiku, bogatiju opremu i domet do 590 km

Foto: Škoda
1/15
12.01.2025.
u 08:00

Nova Škoda Enyaq je dostupna s dvije veličine kapaciteta baterija (60 i 85 KWh) i tri opcije pogona, isporučujući snage od 204 KS do 286 KS

Škoda je predstavila osvježene električne modele Enyaq i Enyaq Coupe. Enyaq u svoje dvije varijante, kao klasičan SUV i SUV coupe prvi je Škodin posebno razvijen električni automobil (prvi je bio gradski Citigo e) razvijen na VW-ovoj modularnoj platformi za automobile na struju (MEB), koji je od 2020. proizveden u 250.000 primjeraka.
Enyaq dolazi uz novi Škodin dizajnerski stil "Modern Solid", koji je prvi put predstavljen nedavno na novom električnom SUV modelu Elroq, za broj manjem modelu od Enyaqa.
Tako sada Enyaq i Enyaq Coupe krase čistije linije i nova Tech-Deck Face prednja maska u sjajno crnoj boji, upečatljiv svjetlosni potpis, natpis Škoda na poklopcu motora posebno kromiran, a novost je i ekskluzivna Olibo Green zelena boja.
Novi Enyaq također nudi širok izbor aluminijskih naplataka, od 19 do 21 inča, te se može pohvaliti izvrsnom aerodinamikom, s koeficijentima otpora od 0,245 za Enyaq i 0,225 za Enyaq Coupé što značajno povećava domet vozila u WLTP ciklusu. Nova grafika LED prednjih svjetala s četiri oka sada ima vodoravni oblik te usko prati Tech-Deck Face. U verziji s vrhunskim LED Matrix prednjim svjetlima, osvijetljeni Light Band dodatno poboljšava ukupnu povezanost. Enyaq je dugačak 465,8 cm uz međuosovinski razmak od 276,6 cm.

Foto: Škoda


Unutrašnjost nove Škode Enyaq ističe se bezvremenskim dizajnom, izvanrednom ergonomijom i intuitivnim kontrolama. Nudi obilje prostora za putnike, kao i izdašan prtljažni prostor – 585 do 1710 litara u Enyaqu i 570 do 1610 litara u Enyaqu Coupeu.
U unutrašnjosti, nova Škoda Enyaq nudi šest različitih Design Selection opcija. Lodge Design Selection ima svježu, šarenu privlačnost s kontrastnim šavovima i posebnim sigurnosnim pojasevima u upečatljivoj narančastoj boji.
Osim toga, Lodge Design Selection prikazuje održivu inovaciju s izrađenim presvlakama za sjedala od TechnoFil materijala koji sadrži 75% udjela recikliranih materijala kao što su odbačene ribarske mreže, ostaci tkanina iz tvornica i stari tepisi. Preostalih 25% je od poliestera.

Foto: Škoda


Dolazi uz 5-inčni digitalnu instriumentnu ploču i središnji 13-inčni infotainment zaslon kao dio su standardne opreme. Head-up zaslon s proširenom stvarnošću opcijski je dostupan kao dio Advanced paketa. Redizajnirani upravljač sada je standardno grijan i karakterizira ga natpis Škoda. Standardna oprema sada uključuje i ulazak i izlazak iz vozila bez uporabe kluča, kao i grijana prednja sjedala, 3-zonski klima-uređaj i kuku za vuču.

Foto: Škoda


Nova Škoda Enyaq je dostupna s dvije veličine kapaciteta baterija (60 i 85 KWh) i tri opcije pogona, isporučujući snage od 204 KS do 286 KS. Vrhunski Enyaq 85x ima dodatni električni motor na prednjoj osovini, pružajući mogućnost pogona na sve kotače. S povećanim dometom od više od 590 km, savršeno je prikladan i za putovanja na velike udaljenosti. Novi Enyaq također podržava brzo punjenje na DC stanicama za brzo punjenje, postižući napunjenost od 10 do 80 posto za samo 28 minuta, zahvaljujući maksimalnoj brzini punjenja od 175 kW.


Početni model 60 dolazi uz bateriju neto kapaciteta 60 kWh i elektromotorom snage 204 KS i 310 Nm koji pokreću stražnje kotače. S mjesta do stotke dolazi za 8,1 s , a maksimalna brzina jest 160 km/h. Domet jest 440 km. Cijena bi mu trebala biti od 44.000 eura
Uz veću bateriju kapaciteta 85 kWh nudi elektromotor od 286 KS i 545 Nm okretnog momenta uz opciju stražnjeg ili pogona na sve kotače (85x). Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 6,7 s, a maksimalna brzina 180 km/h. Uz stražnji pogon domet jest 590 km, a uz 4x4 pogon 555 km.
 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije