U naše salone je stigao potpuno novi Hyundaijev model Inster. Moderni je to gradski električni automobil korejskog proizvođača, a jedan od glavnih aduta mu je i vrlo konkurentna cijena od 23.890 eura. Štoviše, Inster je trenutno najpovoljniji električni automobil na hrvatskom tržištu.
Hyundai Hrvatska ga je predstavio u utorak u urbanom pop-up showroomu u zagrebačkom Z centru, gdje smo se mogli uvjeriti u naprednu tehnologiju, futuristički dizajn i korisnički orijentiranu funkcionalnost Instera. Ali, uvjerili smo se da u Inster koji je dugačak 382,5 cm i ima međuosovinski razmak od 258 cm komotno stanu četiri odrasla putnika. Tome svakako pridonosi visina od 161 cm i kutijasti SUV oblik Instera zbog čega u kabini za glavu, ali i za noge ima začuđujuće mnogo prostora za ovako malen automobil i na stražnjoj klupi. Uz to nudi i prtljažnik od solidnih 280 litara.
Hyundai je s novim modelom proširio svoju ponudu električnih vozila, predstavivši ekološki prihvatljiv i ekonomičan model koji je potpuno prilagođen potrebama modernih urbanih vozača. Doseg do 370 km, mogućnost brzog punjenja od 10 % do 80 % u samo 30 minuta te inovativna rješenja sigurnosti svrstavaju ga u sam vrh klase. Dizajnerski koncept Instera naglašava njegovu povezanost s urbanim životnim stilom, zadržavajući istovremeno prepoznatljivu SUV siluetu. Eksterijer vozila inspiriran je futurističkim, no nenametljivim estetskim detaljima poput karakterističnih Hyundai pikseliziranih LED svjetala, dok interijer donosi pametna modularna rješenja i prostranost koja nadilazi očekivanja.
Hyundai Inster dolazi s jasnom vizijom – učiniti električnu mobilnost dostupnijom i prilagođenijom modernim urbanim vozačima. Kompaktni dizajn, inteligentna tehnološka rješenja i agilnost u gradskoj vožnji čine ga idealnim za svakodnevna putovanja, dok napredna tehnologija baterije omogućuje autonomiju koja seže i izvan gradskih granica.
Inster dolazi u dvije verzije: s elektromotorom snage 96 KS i baterijom kapaciteta 42 kWh i uz elektromotor snage 114 KS i baterijom kapaciteta 49 kWh. Početni Inster do stotke stiže za 11,7 s i ima maksimalnu brzinu od 140 km/h, dok je domet s jednim punjenjem baterija do 327 km. Snažnija verzija s većom baterijom s mjesta do 100 km/h stiže za 10,6 s i ima maksimalnu brzinu od 150 km/h te domet do 370 km. Baterije se u oba modela mogu na brzom punjaču od 120 kW napuniti od 10 do 80% kapaciteta za otprilike 30 minuta.
U ponudi su tri paketa opreme: Urban, Smart i Ultra. Uz početnu opremu Urban koja već donosi bogatu opremu koja između ostalog uključuje čitav niz modernih sigurnosnih sustava, kameru za vožnju unatrag, središnje daljinsko zaključavanje, pametni ključ, automatsko paljenje prednjih svjetala, 10,25" TFT instrumentnu ploču nadzora električnog pogona i funkcija vozila, navigaciju i audio radio uređaj s integriranim 10,25" LCD zaslonom osjetljivim na dodir, stražnji spojler s LED trećim stop svjetlom, električno podesive i preklopive te grijane vanjske retrovizore stoji 23.890 eura. Za snažniju verziju s Urban opremom i baterijom od 49 kWh treba izdvojiti 25.690 eura.
Dakako, uz poticaje na električne automobile za koje se još ne zna kad će i hoće li biti ponuđeni od Fonda za zaštitu okoliša, ta se cijena može bitno smanjiti. Primjerice, ako bi bili kao prošle godine, uz poticaj od 9000 eura za električna vozila, Inster bi se mogao kupiti za 14.890 eura, što je zaista odlična ponuda za ovakav moderan gradski električni automobil.
Auto s dometom od 200km ne smije koštati više od 15k.